آیا ایران توان ادامه جنگ داشت؟

فواد ایزدی: هنگام پذیرش آتش‌بس هنوز ۷۰ تا ۷۵ درصد توان موشکی ایران باقی مانده بود. اگر امکان ادامه جنگ وجود داشت، باید ادامه پیدا می‌کرد و اگر هم تصمیم به توقف گرفته شد، لزوما به معنای نیاز به مذاکره نبود.
۲ MB
دفعه قبل نیز جنگ ۱۲ روزه بدون مذاکره پایان یافت. آمریکا زمانی به دنبال آتش‌بس رفت که ایران سایت گازی قطر را هدف قرار داد.
08:18 - 2 تیر 1405

1 بازنشر5 واکنش
18٫1k بازدید



2 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌غلامرضا اخلاقی‌
@Akhlaghi541 ساعت پیش
در پاسخ به
خائن همیشه بوده و هستجنگ برده رو به صلاح اشعری فروختیم

تصویر نمایه‌ی ‌عباس مهردار قائم مقامی‌
@abbasmohrdar55 دقیقه پیش
در پاسخ به
طبق گفته سردار موسی کمالی هم سپاه و هم ارتش موافق امضای تفاهم‌نامه و عدم ادامه جنگ بودند.