احتمال استفاده از اورانیوم ضعیف‌شده در حملات اخیر اسرائیل به ایران

یک منبع آگاه از احتمال استفاده مهمات دارای اورانیوم ضعیف‌شده توسط رژیم صهیونیستی در برخی حملات به ایران خبر داد.
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اعلام کرد که در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به برخی مراکز حساس در ایران، احتمال استفاده از مهمات حاوی اورانیوم ضعیف‌شده وجود دارد. به گفته این منبع، آزمایش‌های اولیه انجام‌شده در محل‌های اصابت، نشانه‌هایی از وجود اورانیوم را تأیید می‌کند، اما نتیجه‌گیری قطعی هنوز نهایی نشده و بررسی‌های تکمیلی در حال انجام است.اورانیوم ضعیف‌شده، ماده‌ای با چگالی بالا و محصول جانبی فرآیند غنی‌سازی اورانیوم است که در ساخت مهمات نفوذی به‌ویژه برای عبور از زره‌های سنگین کاربرد دارد. نهادهای بین‌المللی بارها نسبت به استفاده از این نوع مهمات هشدار داده‌ و بر ممنوعیت تسلیحات اورانیومی تأکید کرده اند.کارشناسان نظامی در حال تجزیه و تحلیل سلاح های به کار رفته توسط رژیم صهیونسیتی هستند و جزئیات بیشتر پس از انتشار نتایج نهایی آزمایش‌ها اعلام خواهد شد.تکمیلی: در پی گمانه‌زنی‌ها اولیه درباره احتمال به‌کارگیری مهمات حاوی اورانیوم ضعیف‌شده در حملات اخیر به مراکز مشخصی در کشور، منابع مطلع اعلام کردند که بررسی‌های انجام‌شده تاکنون نشانه قطعی از وجود مواد حاوی اورانیوم ضعیف شده به‌دست نداده است.#مهمات_داری_اورانیوم_ضعیف‌شده#اخبار_جنگ
11:38 - 26 ژوئن 2025

5 بازنشر18 واکنش
106٫6k بازدید



29 پاسخ

@user17507939421826 ژوئن 2025
در پاسخ به
از این حیوانات پست انسان نما اصلا بعید نیست، اگر رذالت را میشد در رکوردهای گینس ثبت کرد ، صهیونیست ها رکورد دار بودند.

@user170910004037342424126 ژوئن 2025
در پاسخ به
این مسئله را باید در بوق و کرنا کرد و بطور کلی از آژانس انرژی خارج بشویم در غیر اینصورت از خودمان ضعف نشان داده ایم

تصویر نمایه‌ی ‌محمد رادمهر۲‌
@user17126622536426 ژوئن 2025
خب بجای مذاکره با آمریکا، بزنید این صهیونیست ها رو

@Ma704126 ژوئن 2025
در پاسخ به
برحسب علم ستاره شناسی الان ستاره ایران تا ۲۶ تیر تو قدرت و ستاره اسرائیل تو ضعف که خوداسرائیل میدونه و اعلام اتس بس کردن و از ۲۶ ستاره شون تو قدرت و احتمال حمله دوباره س باید از الان بفکر اونموقع بود دارن کلی سااح وارد اسرائیل میکنن

@user170910003913685253426 ژوئن 2025
در پاسخ به
از رژیم صهیونسیتی همه چیز بر میاد.این جنایتکاران با شیطان همدست هستن

@Amir_Lunar26 ژوئن 2025
در پاسخ به
بمب کثیف(dirty bomb) در پاسخ مجاز است

@user170910152463625945626 ژوئن 2025
در پاسخ به
من از طرف همه میگم،این بمب و موشک حاملش را حتماً بسازید.

@user17228430822026 ژوئن 2025
در پاسخ به
چرا ما استفاده نمی کنیم؟

تصویر نمایه‌ی ‌شعیب صالح۲‌
@Dr_Mirshekar26 ژوئن 2025
در پاسخ به
داریم به مراحل تصمیم گیری می رسیم

@user170910142244490300726 ژوئن 2025
در پاسخ به
احتمال 99/99 درصد عاشورا یا تاسوعا حمله میکنن

تصویر نمایه‌ی ‌هور درآتش‌
@sata14426 ژوئن 2025
در پاسخ به
اکثریت ملت دارن میگن بمب اتم بسازید وفعلا از کره اماده بیارید واعلام کنید تحریم ها از ما برداشته نمیشه بسازید واعلام کنید سریعترمردم ایران تحمل این همه یاوه گویی نداره کافیه داشته باشیم با تکنولوژی موشکی میشینن سرجاشون سیاست نمیخوایم سازمان مللو... همه کشکه اینا باز ایرانو میزنن

@Weryui26 ژوئن 2025
در پاسخ به
هیچ جنایتی از اين رژیم ملعون بعيد نيست زودتری بم اتم بسازيد ودشمن سرجایش بنشونید

@user170910176487336833826 ژوئن 2025
ورود محموله های پرشمار تسلیحاتی به سرزمین های اشغالی ، نگران کننده است ، شاید فکر می‌کنند که ما ممکن است دوباره حمله کنیم اما ، احتمال تجدید قوای صهیونیست ها و تهاجم مجدد آنها به کشورمان زیاد است . مواظب باشیم . باید سلاح هسته ای را در خفا و بدون سر و صدا و هارت و پورت بسازیم . سلاح هسته‌ای، جلوی حم…نمایش بیشتر

@user17228430822026 ژوئن 2025
در پاسخ به
هنوز هم به بمب اتم نیاز نداریم؟ مگر اسلام نگفته هر طوری به شما تعدی کردند شما هم همنطور پاسخ دهید؟

@Shaer26 ژوئن 2025
در پاسخ به
با شیاطینی طرفیم که فقط به دنبال نابودی این سرزمین هستند کینه آنها از ایران به پیش اسلام باز میگردد

@EhsanKabir26 ژوئن 2025
حالا دچار آلودگی اتمیمون هم کردند. این ها از هیچ خباستی فروگذار نیستند. من کسی نیستم ولی نباید اینطور بمونه. نباید جرئت کنند همچین کاری بکنند. نیروهای نظامی عزیزمون نیاز به سلاح های بیشتر و فوق العاده تری دارند.