از این حیوانات پست انسان نما اصلا بعید نیست، اگر رذالت را میشد در رکوردهای گینس ثبت کرد ، صهیونیست ها رکورد دار بودند.
@user17507939421826 ژوئن 2025در پاسخ بهاز این حیوانات پست انسان نما اصلا بعید نیست، اگر رذالت را میشد در رکوردهای گینس ثبت کرد ، صهیونیست ها رکورد دار بودند.
@user170910004037342424126 ژوئن 2025در پاسخ بهاین مسئله را باید در بوق و کرنا کرد و بطور کلی از آژانس انرژی خارج بشویم در غیر اینصورت از خودمان ضعف نشان داده ایم
@Ma704126 ژوئن 2025در پاسخ بهبرحسب علم ستاره شناسی الان ستاره ایران تا ۲۶ تیر تو قدرت و ستاره اسرائیل تو ضعف که خوداسرائیل میدونه و اعلام اتس بس کردن و از ۲۶ ستاره شون تو قدرت و احتمال حمله دوباره س باید از الان بفکر اونموقع بود دارن کلی سااح وارد اسرائیل میکنن
@user170910003913685253426 ژوئن 2025در پاسخ بهاز رژیم صهیونسیتی همه چیز بر میاد.این جنایتکاران با شیطان همدست هستن
@user170910152463625945626 ژوئن 2025در پاسخ بهمن از طرف همه میگم،این بمب و موشک حاملش را حتماً بسازید.
@sata14426 ژوئن 2025در پاسخ بهاکثریت ملت دارن میگن بمب اتم بسازید وفعلا از کره اماده بیارید واعلام کنید تحریم ها از ما برداشته نمیشه بسازید واعلام کنید سریعترمردم ایران تحمل این همه یاوه گویی نداره کافیه داشته باشیم با تکنولوژی موشکی میشینن سرجاشون سیاست نمیخوایم سازمان مللو... همه کشکه اینا باز ایرانو میزنن
@Weryui26 ژوئن 2025در پاسخ بههیچ جنایتی از اين رژیم ملعون بعيد نيست زودتری بم اتم بسازيد ودشمن سرجایش بنشونید
@user170910176487336833826 ژوئن 2025ورود محموله های پرشمار تسلیحاتی به سرزمین های اشغالی ، نگران کننده است ، شاید فکر میکنند که ما ممکن است دوباره حمله کنیم اما ، احتمال تجدید قوای صهیونیست ها و تهاجم مجدد آنها به کشورمان زیاد است . مواظب باشیم . باید سلاح هسته ای را در خفا و بدون سر و صدا و هارت و پورت بسازیم . سلاح هستهای، جلوی حم…نمایش بیشتر
@user17228430822026 ژوئن 2025در پاسخ بههنوز هم به بمب اتم نیاز نداریم؟ مگر اسلام نگفته هر طوری به شما تعدی کردند شما هم همنطور پاسخ دهید؟
@Shaer26 ژوئن 2025در پاسخ بهبا شیاطینی طرفیم که فقط به دنبال نابودی این سرزمین هستند کینه آنها از ایران به پیش اسلام باز میگردد
@EhsanKabir26 ژوئن 2025حالا دچار آلودگی اتمیمون هم کردند. این ها از هیچ خباستی فروگذار نیستند. من کسی نیستم ولی نباید اینطور بمونه. نباید جرئت کنند همچین کاری بکنند. نیروهای نظامی عزیزمون نیاز به سلاح های بیشتر و فوق العاده تری دارند.