26 ژوئن 2025

احتمال استفاده از اورانیوم ضعیف‌شده در حملات اخیر اسرائیل به ایران

یک منبع آگاه از احتمال استفاده مهمات دارای اورانیوم ضعیف‌شده توسط رژیم صهیونیستی در برخی حملات به ایران خبر داد.
حالا دچار آلودگی اتمیمون هم کردند. این ها از هیچ خباستی فروگذار نیستند. من کسی نیستم ولی نباید اینطور بمونه. نباید جرئت کنند همچین کاری بکنند. نیروهای نظامی عزیزمون نیاز به سلاح های بیشتر و فوق العاده تری دارند.
13:02 - 26 ژوئن 2025

1 واکنش
871 بازدید