خیر شما میتونی اون مالیات و سهم از منابع طبیعی ها در اختیار خود مردم قرار بدی و باهاش هم قیمت ها کنترل کنی هم از رکود بازار جلوگیری کنی هم کارآفرینی کنی و اشتغال ایجاد کنی ولی میگم ما تو ایران اقتصاد دولتی و رانتی داریم #اینترنت
خب الان بنزین بالا بره فقط قیمت بنزین نیست که بالا میره، بقیه اجناس هم تصاعدی بالا میکشه حتی چندبرابر اون چیزی که باید. خودرو ندارند اما از مزایای جانبیش بهرهمندند.#اینترنت
