تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌

Ichigo (۲).....

@Kenpachi
تاریخ پیوستن: اسفند 1404
تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi11 فروردین 1405
خیر شما میتونی اون مالیات و سهم از منابع طبیعی ها در اختیار خود مردم قرار بدی و باهاش هم قیمت ها کنترل کنی هم از رکود بازار جلوگیری کنی هم کارآفرینی کنی و اشتغال ایجاد کنی ولی میگم ما تو ایران اقتصاد دولتی و رانتی داریم #اینترنت
م
محمد موسویان

@Mmosaviyan  •  11 فروردین 1405

خب الان بنزین بالا بره فقط قیمت بنزین نیست که بالا میره، بقیه اجناس هم تصاعدی بالا میکشه حتی چندبرابر اون چیزی که باید. خودرو ندارند اما از مزایای جانبیش بهره‌مندند.#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi11 فروردین 1405
کی همچین حرفی زده اگه قیمت بنزین آزاد بود شما هرچقدر مصرف می کردی پرداخت می کردی نصف مردم و خانواده های ایرانی اصلاً خودرو ندارند ولی دارند بابت بنزین و سوخت مالیات پرداخت می کنند ولی دهک بالایی که هرکدوم چندتا ماشین دارند مثل آفرد و.... دارند بنزین ارزون می‌خرند به این میگند اقتصاد رانتی #اینترنت
م
محمد موسویان

@Mmosaviyan  •  11 فروردین 1405

واسه دهک‌های پایین خوبه، دهک بالا که هرچیز رو براحتی میخره واسش ارزون و گرونش فرقی نداره#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi11 فروردین 1405
کی گفته بنزین تو ایران ۳۰۰۰ هزارتومنه ما یه بخش اعظم از بنزین مصرفی کشور ها وارد می کنیم پول اون واردات ها شما از قبل با مالیات و سهمت از منابع طبیعی پرداخت کردی بنزین ۳ هزار تومنی فقط برای دهک های بالا خوبه که ۳۰ برابر از رانت های طبیعی بیشتر استفاده می کنند #اینترنت
V
Vivi

@Khaste_shodam  •  11 فروردین 1405

در پاسخ به و
بنزین تو ایران لیتری ۳۰۰۰ تومنهالبته فقط بنزین...خیلی خنده داره که بنزین اینقدر ارزونه بقیه چیزا وحشتناک گرونن#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi11 فروردین 1405
من و خانمی ( اینترنت) یک ماه پیش، فکر نمی کردم در آن شب پرستاره شاهد آخرین دیدار هستم آه و افسوس #اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi10 فروردین 1405
خدای آسمونا ، خدای کهکشون ها برس به داد دل عاشق ما جوون ها ( اینترنت ها وصل کن) #اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌Mrs. Smith‌
Mrs. Smith

@AdoreHer  •  10 فروردین 1405

بر لب دیتاسنتر بشین و گذر ترافیک ببین🧘🏻‍♀️#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi10 فروردین 1405
در غم هجران معشوق ( تلگرام و یوتیوب) من فرهاد و شاملو را درک کردم اونا دنبال شیرین و آیدا بودند من در به در دنبال کانفیگ و پروکسی چقدر این هجران سخته #اینترنت #اینترنت_آزاد
تصویر نمایه‌ی ‌Mrs. Smith‌
Mrs. Smith

@AdoreHer  •  10 فروردین 1405

ما که رفتیم تلگرام بای بای.( ورق زدن اسکرین شات ها😭 )#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi10 فروردین 1405
ببخشید ولی میشه I didn't expect that from you #اینترنت

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi10 فروردین 1405
دل پسر خدا را نشکونید و نت ها متصل کنید بنده خدا حضرت مریم چشم به راه پسرشه با تشکر #اینترنت

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi10 فروردین 1405
در اقدامی کاملاً ناجوانمردانه تقریباً ۱۰۰ کردیت از بنده کسر گشت خلاصه که اگه ترور شدم حلالم کنید. #اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi10 فروردین 1405
عیسی جان بیا بین پیرو های حضرت محمد و موسی پادرمیونی کن با تشکر. فقط یه سوال الان وضعیت اون بالا چه شکلی ؟ #اینترنت

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi10 فروردین 1405
آخه تو سند های توسعه بلند مدت قرار بود ژاپن اسلامی بشیم ولی الان تنها شباهت مون به ژاپن این می‌تونه باشه که هردو هر دو بمباران هسته‌ای شدیم (حتی فکر کردن هم بهش باعث میشه آدم .... کنه ) #اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌کاربر ایرانی 3‌
کاربر ایرانی 3

@NOBODY99  •  10 فروردین 1405

داش خود امریکا اینجوری نیست#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi10 فروردین 1405
گفتم که خدا داره تمام بلایای طبیعی ، غیرطبیعی ، ماوراء طبیعه ها رومون تست می کنه ببینه تو جهنم کدوم بهتر جواب میده #اینترنت #اینترنت_آزاد
تصویر نمایه‌ی ‌Basil‌
Basil

@Basilmoy  •  10 فروردین 1405

دلم برای دوران کرونا تنگ شده حتی وضعیت قبل دی پارسال رو هم الان راضیم بهم برگردونن چرا عوض درست شدن همه چی هر روز بدتر میشه #ایران #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_را_وصل_کنید

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi10 فروردین 1405
یک چین حکومت شبه کمونیستی داره اکثریت جامه هم آتئیست هستند ولی شما گفتید حکومت اسلامی و همه با هم برابر دو کی گفته چین اینترنت ملی داره ؟ سه چرا پس درباره GDP تولید ناخالص ملی ، ppp درآمد سرانه مردم ، شهرسازی فوق پیشرفته از آسمان خراش ها تا پل ها و اتوبان های دریایی و قطار های پرسرعت بی نظیر تو دنیا…نمایش بیشتر
تصویر نمایه‌ی ‌سرباز انقلاب‌
سرباز انقلاب

@SarbazeEn  •  10 فروردین 1405

در یک جمله جواب میدموقتی چین اینترنت ملی دارد پس ما هم میتوانیم، به دور از ذهن نیست قدرت اینترنت ملی چین رو ما هم داشته باشیم!#اینترنت #مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi10 فروردین 1405
یه چیزی که من از ۱۴۰۱ فهمیدم این که تو ج.ا اون بخش جمهوریش برای مقامات و مسئولان یا کلاً اهمیتی نداره یا اصلاً معنیش ها نمی دونند نمی فهمند جمهوری یعنی حکومت طبق میل و خواست مردم یعنی مردم باید قوانین ها انتخاب کنند اونا اجرا کنند اصلاً برعکس فهمیدند #اینترنت_آزاد #اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌رعیت۲‌
رعیت۲

@Behsan2  •  10 فروردین 1405

در پاسخ به
والله ما تا الان نداشتیم الان به بابام فشار میارم بخره لااقل دوتا فیلم نشون میده نتم سر فیلم نره #اینترنت #جنگ

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi10 فروردین 1405
دقیقاً ما یه کشور ۷ هزار ساله ایم دیگه سنی ازمون گذشته تا الان هم که بین ۵ تا ۷ (بین تاریخ دان ها توافق نیست) امپراتوری بزرگ داشتیم حالا وقته بازنشستگی و استراحته مثل ایتالیا و نروژ و ایسلند و... این بازی های قدرت و معادلات جهانی مال کشورهای جوونه نه ما #اینترنت #اینترنت_آزاد

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi10 فروردین 1405
بعد از اینکه آمریکا تیک تاک ها فیلتر کرد چنان اعتراضاتی شکل گرفت تو یه نصف روز برگشت آمریکا حتی نتونست نصف شروطی که میخواست برای تیک تاک ها بدست بیاره بعد آمریکا اصلاً اگه نت بین‌المللی ها قطع کنه اقتصاد خودش و دنیا با سر میخوره زمین چون کلی از بازار های جهانی کلا بسته می‌شند #اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌Marino‌
Marino

@Marino  •  10 فروردین 1405

تیک تاک رو فیلتر کرد اوکیولی اینترنت امریکارو ملی کرد؟؟ خیر فقط هرکی بخواد بره تیک تاک با فیلترشکن میره... اینترنت بین الملل رو قطع نکرده!همین نکته ساده رو هم نمیتونین متوجه‌ بشین؟؟!! عجیبه واقعا#اینترنت #جنگ

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi9 فروردین 1405
حمایتی که باعث قتل عام مردم غزه شد فرق بین شجاعت و حماقت خیلی کمه غزه یک در هزار هم شانس شکست اسرائیل ها نداشت من اگه بهت بگم تو قوی با دست خالی برو تو قفس پر از حیوون وحشی یعنی دارم ازت حمایت می کنم یکبار تو عمرتون فکر کنید #اینترنت
س
سعید

@user176890188195  •  9 فروردین 1405

همین دیگه اروپایی ها مردمشون با اینکه هزار درصد تفاوت فکری فرهنگی دارند از غزه حمایت کردند ببین هیچ جنگ ک بلایی ندارن تو داخل کشورشون چون از لحاظ اخلاقی واقعا برتریشونو نسبت به مردم داخل ایران دارند نشون میدن همین خیلی چیزا رو ثابت میکنه #اینترنت #اینترنت_آزاد

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi9 فروردین 1405
برو ببین غزه قبل ۷ اکتبر چجوری بود کلی بلاگر و استریمر داشت تو یکسال ۱۶۵ میلیون دلار کمک های بشردوستانه بهشون رسیده بود تقریباً شهر بازسازی شده بود خود اسرائیل با تمام وحشی گری هاش بخاطر فشار مجامع جهانی هم ۱۳ میلیون دلار بهشون پرداخت کرده بود هم ۱۸.۵۰۰ تا شغل تو غزه ایجاد کرده بود کی ۷ اکتبر رفت بی…نمایش بیشتر
س
سعید

@user176890188195  •  9 فروردین 1405

شما ها همیشه افغانستان و غزه رو مسخره کردین همین بلا سرتون اومد اعتقاد پیدا کردم تو دنیا کارما وجود داره هیچ وقت خودتو برتر ندون حتی دربرابر قبیله های آفریقایی #اینترنت #اینترنت_آزاد

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi9 فروردین 1405
چرا نمیشه خبر ها حذف کرد
تصویر نمایه‌ی ‌گشتاسبِ کوچک‌
گشتاسبِ کوچک

@LittleGashtasb  •  9 فروردین 1405

در پاسخ به
۱- چیزی که از اول مال شما نبوده رو نمیتونی بگی از اموال شماست!۲- خاک و مسکن فعلی شما روی زمین مفتوح ساخته شده!۳- اونی که بدون اجازه زمین غصب کرده و خونه ساخته شمایی!

تصویر نمایه‌ی ‌Ichigo (۲).....‌
@Kenpachi9 فروردین 1405
انقدر به این.... توجه نکنید اکانت تروله داره مسخره می کنه بلاک کنید راحت بشید #اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌گشتاسبِ کوچک‌
گشتاسبِ کوچک

@LittleGashtasb  •  9 فروردین 1405

اول اینکه ما مسلمون همینجاییم.دوم اینکه مسلمونهای اونجا رو دیدی؟ خونه و ماشین و خوراکشون رو دیدی؟فعلا که اونی که نون نداره بخوره شما منافق‌ها هستید که باید سوار پراید بشید. اونا وضعشون از شماها خیلی خیلی بهتره و نیازی به ملخ خوردن ندارن!