کی همچین حرفی زده اگه قیمت بنزین آزاد بود شما هرچقدر مصرف می کردی پرداخت می کردی نصف مردم و خانواده های ایرانی اصلاً خودرو ندارند ولی دارند بابت بنزین و سوخت مالیات پرداخت می کنند ولی دهک بالایی که هرکدوم چندتا ماشین دارند مثل آفرد و.... دارند بنزین ارزون می‌خرند به این میگند اقتصاد رانتی #اینترنت
م
محمد موسویان

@Mmosaviyan  •  31 مارس 2026

واسه دهک‌های پایین خوبه، دهک بالا که هرچیز رو براحتی میخره واسش ارزون و گرونش فرقی نداره#اینترنت
10:44 - 31 مارس 2026

1 نقل قول
743 بازدید