کی همچین حرفی زده اگه قیمت بنزین آزاد بود شما هرچقدر مصرف می کردی پرداخت می کردی نصف مردم و خانواده های ایرانی اصلاً خودرو ندارند ولی دارند بابت بنزین و سوخت مالیات پرداخت می کنند ولی دهک بالایی که هرکدوم چندتا ماشین دارند مثل آفرد و.... دارند بنزین ارزون میخرند به این میگند اقتصاد رانتی #اینترنت