برگزیدگان بخش ادبی دومین کنگره بینالمللی امام هادی(ع) معرفی شدند
برگزیدگان بخش ادبی دومین کنگره بینالمللی امام هادی(ع) در پنج رشته رمان، سفرنامه، روایت، داستانک و داستان کوتاه معرفی شدند و آثار برتر این رویداد فرهنگی ـ ادبی مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش رسانه هنرستان، روابط عمومی دومین کنگره بینالمللی امام هادی(ع) اسامی برگزیدگان بخش ادبی این کنگره را اعلام کرد. این رویداد با هدف پاسداشت مقام علمی و عملی حضرت امام هادی(ع)، ترویج معارف اهلبیت(ع) و حمایت از تولید آثار فاخر ادبی و فرهنگی برگزار شده است.در بخش رمان، مریم ابراهیمی شهرآباد با اثر «داستان مرد تنها» رتبه نخست، لیلا بهرامی با اثر «چراغهای سامرا» رتبه دوم و نجمه جوادی با اثر «عطر روشنایی» رتبه سوم را کسب کردند.در بخش سفرنامه، عابدین زارع با اثر «با لب خشک و دل سوخته و دیده تر» حائز رتبه نخست شد و لیلا سادات غمیلویی با اثر «سفر به دیار صاحب جامعه کبیره» و محمد بهرامی با اثر «سامرا» به ترتیب رتبههای دوم و سوم را از آن خود کردند.در بخش روایت نیز مریم محمدی با اثر «روایت خیار روش پشیمان» رتبه نخست، صادقی با اثر «رستاخیز غبار» رتبه دوم و دنیا سکندری با اثر «لبخند شیرین» رتبه سوم را کسب کردند.هیئت داوران در بخش داستانک، زهرا ملکی را برای اثر «قرار» شایسته رتبه نخست دانستند. منیره محمدی با اثر «دست آشنا» و ملینا شیرازی با اثر «آن یک را هم سیراب کن» نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.همچنین در بخش داستان کوتاه، فاطمه شریفی با اثر «سلاله النبیین» رتبه نخست را به دست آورد و فاطمه مهربان با اثر «راز قفس شیرها و کبوترهای نامرئی» و حمیده زند با اثر «مبتکر شبکه اجتماعی» موفق به کسب رتبههای دوم و سوم شدند.دومین کنگره بینالمللی امام هادی(ع) با رویکردی علمی و فرهنگی و با استقبال گسترده نویسندگان، پژوهشگران و فعالان حوزه ادبیات آیینی برگزار شده است.
14:19 - 30 خرداد 1405