پزشکیان: آمریکا به عنوان «نیروی نیابتی اسرائیل» وارد جنگ شده است
رئیسجمهور به مردم آمریکا: آغاز حملات علیه زیرساختهای حیاتی ایران، هدف مستقیم آن مردم ایران است؛ این مسیر نشانه قدرت نیست، نشانه سردرگمی و ناتوانی در دستیابی به راهحل پایدار است.
وضعیت نظرات گاهی یجوری میشه که آدم باید به برخی ثابت کنه که مزدور خائن وطن فروش فیک و... نیست خب تهمت هم حدی داره کسی که تهمت میزنه اونقدری مطمئن هست که پای این گمان و تهمتش دست روی قرآن بزاره؟ ما که برای اثبات دروغ بودن تهمت حاضریم بسم الله.