❌کاملا" درست و منطقی...
@Keyvanm12 فروردین 1405در پاسخ بهنامه خوبی بود. نه تهدید آمیز نه از موضع ضعف. فقط اگه کوتاهتر بود بهتر بود.
@al_aghsa12 فروردین 1405ما ملت شهادیم ،ما ملت امام حسینیم،جنگ بر ما تحمیل شد برای تسلیم و نابودی ایران و تا دفع شر و نابودی اهرم های تهدید باید ادامه پیدا بکند
@YBK_8808112 فروردین 1405آقای پزشکیان با توجه به اثرات حرفهای قبلی که زدید، سکوت کنید بهتر است.
@Iranian_Economist12 فروردین 1405در پاسخ بهوقتی رهبر معظم انقلاب دستور دادند پشتیبان نظام و کشور باشید، در شرایط جنگی هر موضع گیری بر ضد دولت، مجلس، قوه قضاییه و نیروهای نظامی نشانه نفاق و ستون پنجم است. پشتیبان ولایت هستیم.
@al_aghsa12 فروردین 1405مثل روز روشن اهداف زیر ساخت ها و زبان باز کردن عده ای تسلیم طلب جز یک نقشه هماهنگ شده است ،مجریان هم هموم تسلیم طلب های برجامی و غربگدا هستن،منطق دوزاریشونم همین که امروز اتش بس تحمیلی بپذیریم و سایه جنگ بالای سر ما باشه تا حمله بعدی،
@user1752523932512 فروردین 1405در پاسخ بهحمله به زیرساخت ها و مردم در جنگ تحمیلی رمضان رویای دهکده صلح و سازش جهانی با محوریت آمریکا جنایتکار طیف سازشکار و فراموش کار سیاسی در ایران را برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرد. و توهم مذاکره به عنوان راهکار اساسی برای حل اختلافات اساسی با دشمن آمریکایی -صهیونی را نشانه عبرت بزرگ تاریخ قرار داد.
@BacheZerang12 فروردین 1405کاش دولتی ها لال بشن کاش حسن روحانی ها هم لال بشنبیست سال مذاکره کردید گند زدید به همه چی بزارید نظامی ها حرف بزنند و کار کنند...
@S_Ali_Tofighiyan12 فروردین 1405در پاسخ بهفیلم| استراتژیست کاخ سفید: ایرانیها بسیار سازمانیافته عمل میکنند
یک استراتژیست ارشد پیشین کاخ سفید در ارزیابی خود از رفتار و رویکرد ایران اظهار کرد که «ایرانیها بهصورت بسیار سازمانیافته و روشمند عمل میکنند و در تصمیمگیری چندین گام جلوتر را در نظر میگیرند».نمایش گزارش
@Ebrahim_Hosseinifard12 فروردین 1405در پاسخ بهراهبرد ایران برای تثبیت امنیت و مدیریت تنگه هرمزکنترل تنگه هرمز پس از ۳۲ روز جنگ، دستاوردی استراتژیک اما آسیبپذیر است. برای تبدیل این موقعیت به یک واقعیت پایدار و غیرقابل حمله، ایران باید یک راهبرد یکپارچه و چندلایه اجرا کند که تهدید هرگونه حمله، از جمله حمله هستهای، را از اساس غیرمنطقی سازد.نمایش گزارش
@user17525535681512 فروردین 1405باز می خواد بگه امریکا گول اسراییل را خورده و رهبرمون رو شهید کرده یا حضرت لاریجانی رو یا کودکان میناب و زنان لامرد! انگار روی دندانهای گرگ دست بکشید و بگید اینها که تو داری برای علف خوردنه اسراییل مجبورت میکنه گوشت بخوری عزیزم
@For_Khamenei12 فروردین 1405در پاسخ بهوضعیت نظرات گاهی یجوری میشه که آدم باید به برخی ثابت کنه که مزدور خائن وطن فروش فیک و... نیست خب تهمت هم حدی داره کسی که تهمت میزنه اونقدری مطمئن هست که پای این گمان و تهمتش دست روی قرآن بزاره؟ ما که برای اثبات دروغ بودن تهمت حاضریم بسم الله.
@Yas_sepid12 فروردین 1405در پاسخ بهعدم نمایش پویشهای غیر مرتبط در بخش نظرات (کامنتها)مطالبهعدم نمایش پویشهای غیر مرتبط در بخش نظرات (کامنتها)
با توجه به اینکه بخش نظرات اخبار مربوط؛ جایی برای تبادل فکر و نظر دادن در مورد همون خبر هست.. پویشهایی که دوستان در این بخش کامنت میکنند متاسفانه بسیار آزاردهنده هست. لطفا فکری به حال این مسئله بفرمایید و امکان ارسال لینک پویش را در بخش کامنتها بلاک کنید...
خبرگزاری فارس
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Amir0_o12 فروردین 1405در پاسخ بهدلم برای اون دسته مردم میسوزه که فکر میکنن پزشکیان تنهایی این نامه رو نوشته , شرایط کشور ایجاب میکنه با هماهنگی و ارتباط با همه دستگاه ها این متن نوشته بشه که کار درستی هم هست یک بار هم که شده بیایم همه با هم با هر تفکر وشکل و ظاهری باهمدیگه باشیم تا اول کمر دشمن بشکنه دوم ایران رو قدرتمند کنیم
@user17644848854812 فروردین 1405در پاسخ بهجریانی که بر هیئت حاکمه آمریکا سوار است را نمی توان با طرح چنین سؤال هایی منصرف کرد، جامعه آمریکا نمی تواند یکصدا اقدامات خصمانه و انتخاب شده ی دولت آمریکا و اسرائیل برعلیه ایران را کنترل یا سرجایش بنشاند . . . .
@user170910028259941180412 فروردین 1405در پاسخ بهدرود بر منتخب مردم پزشکیان امیدوارم در برقراری صلح موفق باشی و بدان مردم ایران پشتیبان تو هستن
@Our_Iran12 فروردین 1405نامهای مستند، موجز و مؤثر تهیه شده است. بایستی ترجمه فصیح انگلیسی نامه از طریق فضای مجازی انعکاس بیشتری یابد.تأکید بر تأمین هزینه جنگ از محل مالیات مردم، و اسرائیل اول تا مردم آمریکا از نکات قوت نامه است.کاستی نامه: از بیان شهادت مظلومانه رهبر شهید انقلاب و شهادت فرماندهان و مردم شریف غفلت شده ا…نمایش بیشتر
@Mandana7012 فروردین 1405در پاسخ بهرهبر شهید در سخنانشون فرموده بودن افتخار به تمدن های ضدبشری و ظالم باستانی افتخار کاذب است. حالا وسط جنگ و بعد از شهادت رهبری مسئولین خائن چپ و راست از تمدن چندهزارساله و افتخارات پوچ باستانی صحبت می کنن.
@Yaheidarkarar12 فروردین 1405در پاسخ بهدمش شما گرم آقای پزشکیان شما فقط همین کارها رو انجام بده جون مادرت کاری با جنگ نداشته باش از نظری هم راجبش نده دشمن از حرف هایی شما برداشت غلط میکنه