@user1782642131573 ساعت پیشدر پاسخ بهدوستان به نظرتون حزبالله میتونه هم در برابر دولت لبنان و هم اسراییل مقاومت کنه یا اینکه بالاخره خلع سلاح میشه 🤔
@Soldier_of_Iran3 ساعت پیشدر پاسخ بهایشون دقیقا رئیس کدوم مجلس هستند؟آقای قالیباف، در مجلس رو باز کندر پیشگاه سایر نمایندگان ملت به عملکردت و ترکمنچای دوم پاسخگو باش!!!
@ghfars2 ساعت پیشدر پاسخ بهبه نظر شما الان در زیر حملات اسرائیل به لبنان، مجلس لبنان تعطیله؟احتمالا آقای رئیس زنگ زده از ایشان بپرسه که چطوری شما در این شرایط مجلس را تعطیل نمی کنید؟ لطفا به ما هم یاد بدید😂
@elm42002 ساعت پیشدر پاسخ بهفکر کنم،بهش گفت،هنوز چیزی مونده! بدید بره دیگه، سوریه رو ببین الان غرق در رفاه .. بدید بره راحت بشید . وفاقی هم خوش بگذرون .
@user1757881201552 ساعت پیش«انسانهای بزرگ، هرگز منتظر تشویق جمعیت نمیمانند. آنها در تنهایی مسیر را هموار میکنند، طوفانها را تاب میآورند و بدون سر و صدا، تاریخ میسازند. قدر آقای قالیباف را کسانی میدانندکه طعم تلاش بیادعا را چشیدهاند. اگر امروز کارِ خالصانهات را نمیبینند، فردا نتیجهاش را خواهند دید.به راهت ادامه بده
@user1757881201552 ساعت پیشچراغهای روشن، نیاز به هیاهو ندارند، خودشان میدرخشند.»آقای قالیباف سردار عزیز ایران ؛ ارزش تو به قضاوت دیگران نیست، به عمق قدمهایت است. بدرخش، حتی اگر تماشاگر نداشته باشی. 💪🔥
@UltraMaxProPlus2 ساعت پیشقالی: نبیه. ما که دادیم رفت عوضش کاه و یونجه و چسفیل میخوایم وارد کنیم. تو هم بده برهنبیهبری: من هنوز یک جو غیرت دارم تا جو آمریکایی اونم تراریخته نخورم
@user1757881201552 ساعت پیشقدر آقای قالیباف را اهل فهم می دانند ؛ استقامت بی صدا ،نتیجه اش را نشان میدهد.
@Mehrayin1 ساعت پیشدر پاسخ بهدرخواست طرح سهفوریتی قانون مقابله با تهدید رهبر معظم انقلابhttps://farsnews.ir/Mehrayin/1782320739893212765مطالبهدرخواست طرح سهفوریتی قانون مقابله با تهدید رهبر معظم انقلاب
امضاکنندگان مطالبه دارند که هرچه زودتر مجلس باید باز شود و بهصورت سهفوریتی قانونی تهدیدآمیز و بازدارنده در مورد تهدید و سوءقصد به جان رهبرمان تصویب کند. این از هر قانون دیگری برای مردم مبعوثشده مهمتر است. از جان و نان و تمام دنیایمان مهمتر است. قانونی تصویب کنید که در صورت تهدید امام عزیزمان، از تمام موافقتنامههای بینالمللی خارج میشویم، مگر اینکه تهدیدکننده را به ایران تحویل دهند. طبق فتوای صریح مراجع عظام شیعه، تهدید جان امام در حکم اعلان جنگ است و فرد تهدیدکننده محارب است. باید در مجلس تصویب شود که یا فرد تهدیدکننده تحویل ایران میشود یا با کشورش برخورد خواهد شد. باید تصویب شود هیچ توافق و تفاهمی با دولتهایی که در ریختن خون امام و فرماندهان و فرزندان ایران دست داشتند، نداریم تا تحویل مجرمین، عذرخواهی رسمی و پرداخت خونبهای بسیار سنگین. تصویب کنید که در صورت تعرض از هر کشوری به جان امام ما، خاک آن کشور متعلق به ایران خواهد بود و تمام مسئولین آن کشور در هر سطحی خونشان هدر است. همچنین است تمام افراد داخلی و مسئولینی که حتی سهواً در ریختهشدن خون امام و یا تهدید جان او مقصرند و باید محاکمه شوند. نمایندگان باغیرت مجلس باید این قانون را در اسرع وقت تصویب کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user1781374294291 ساعت پیشدر پاسخ بهننگ از دست رفتن لبنان و شاید حزبالله تا ابد موند برای خودت سردار
@user1757881201551 ساعت پیشدر پاسخ بهقضاوتِ پیش از دانستن، آفتِ بزرگِ جامعه است. عدهای با یک جملهی ناقص یا کلیپِ کوتاه، دربارهی آدمها داوری میکنند؛ غافل از اینکه هرکس یک کتاب است، نه یک خط تیتر. قضاوتِ بیاطلاع، ظلمِ پنهان است و ما را از درکِ حقیقت دور میکند. قبل از قضاوت، بپرسید: «آیا همهی ماجرا را میدانم؟»»