4 ساعت پیش

گفت‌وگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری درباره آخرین تحولات لبنان

رؤسای مجالس ایران و لبنان در گفت‌وگویی تلفنی درباره مسائل دوجانبه و بویژه شرایط در لبنان به تبادل نظر پرداختند.
فکر کنم،‌بهش گفت،‌هنوز چیزی مونده! بدید بره دیگه، سوریه رو ببین الان غرق در رفاه .. بدید بره راحت بشید . وفاقی هم خوش بگذرون .
16:28 - 7 تیر 1405

2 واکنش
366 بازدید