اگر ما تونستیم این محاصره رو دور بزنیم پس چرا اینهمه اصرار به لغو این محاصره دریایی داریم و شرط شروع مذاکرات قرارش دادیم؟
@fadaei31420 آوریل 2026در پاسخ بهاگر ما تونستیم این محاصره رو دور بزنیم پس چرا اینهمه اصرار به لغو این محاصره دریایی داریم و شرط شروع مذاکرات قرارش دادیم؟
@user17766980889320 آوریل 2026در پاسخ بهببخشید اشتباه نکنم تو پیام سنتکام گفته بود کشتی های حامل مواد غذایی و دارو میتونن رد بشندر ضمن این محاصره نیاز نیست 100% باشه کشتی نظامی نمیگیرن کههدفش فشار اقتصادی هست که با گرفتن کانتینر بر و نفتکشی که پر باشه نه خالی محقق میشهنه اینکه این حرکت کثیفو توسط اونا تایید کنمولی سر خود شیره نمالیم
@user170910065955955747420 آوریل 2026در پاسخ بهاز كامنتاى خبرگزارى فارس بيشتر خبر مى گيرم تا خود خبرگزارى.
@user17624646649921 آوریل 2026در پاسخ بهاحتمال زیاد کشتی هایی بودن که حامل دارو ومواد غذایی بودن و طبق قوانین دریایی مشمول محاصره نمیشن . این رو آمریکا از قبل اعلام کرده بود که جلوی این موارد رو نمیگیره
@user17683807064521 آوریل 2026در پاسخ بهواقعا مردم رو خسته و بی اعتماد کردن.با هم نمیتونن توافق کنن بعد میخوان با آمریکا توافق کنن.عمر و زندگی مردم رو تلف میکنن.شما که نمیتونی تعیین تکلیف کنی که چه کسانی تصمیم بگیرن برای مذاکره چطور از مذاکره کردن یا مذاکره نکردن صحبت میکنید و چطور در چنین شرایطی میخواین با مذاکره مشکلات کشور رو رفع کنید.
@melika_keshavarz21 آوریل 2026در پاسخ بهیکی از فرماندهها امشب توی تجمع میگفت:آرزو داریم جنگ دوباره شروع بشه.صد تا موج دیگه باید بزنیم.بعضی هدفا داریم که هنوز نزدیم.الان آمادهتریم نسبت به اسفند.چیدمان پهپادهای انتحاری مرتب شده.موشکا دوباره منظم شده.اهداف هم مشخصه.فقط منتظر سوت داور هستیم.…نمایش بیشتر
@user17693797708321 آوریل 2026در پاسخ بهخب خدارو شکر، پس محاصره اثر نداره ، الان تندروها اجازه میدن بریم مذاکره؟
@Milad_Iran21 آوریل 2026در پاسخ بهاز الان هر حرفی ، هر توییتی و هر بیانیه ای از هر دو طرف برابری میکنه با هر شلیک در میدان جنگ.اقدام متقابل ایران هم در مقابل اسارت کشتی و خدمه خیلی مهمه و میتونه بازی رو عوض کنه. کارت خوب باید رو کنیم (نه الزاما اقدام جنگی)
@Kavoshh21 آوریل 2026در پاسخ بهحرکت آمریکا در زدن کشتی و دستگیری خدمه را نباید بی پاسخ گذاشت و به سراغ مذاکره رفت . در حال حاضر مذاکره خسارت است چون آمریکا دست بالا را دارد . باید موازنه به هر شکل ممکن به هم بخورد لطفا از این مطالبه حمایت کنید https://farsnews.ir/Kavoshh/1776587953630479115جایگزینی توییت زدن مسئولان در ایکس با اپلیکیشنهای ایرانی چون ویراستیپیشنهادهاجایگزینی توییت زدن مسئولان در ایکس با اپلیکیشنهای ایرانی چون ویراستی
جایگزینی فعالیت مسئولان در پلتفرم ایکس با اپلیکیشنهای ایرانی مانند ویراستی، بهجای بازی در زمین دشمن، باعث میشود کاربران خارجی را به زمین خودمان وارد کنیم. در صورت قطع دوباره اینترنت بینالملل، این روند میتواند در اپلیکیشنهای کشورهای همسو ادامه یابد.
کشور
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Ali_Sotoude21 آوریل 2026در پاسخ بهاین به نظر انتخاب آمریکایی ها بوده که این محاصره قابل شکستن به نظر برسه تا یکی دو روز قبل از مذاکرات احتمالی یک نفت کش عظیم رو توقیف کنن و در مذاکره با کارتش بازی کنن
@user170909998733795296321 آوریل 2026در پاسخ بهاین یعنی امریکا حتی توان یه محاصره دریایی هم نداره آمریکا در تمام جبهه ها متحمل شکست شده
@Biraaant21 آوریل 2026اصلا هم تابلو نیست همین شایعه رو دلیلی به رفتن پاکستان کنید...پس چون محاصره رو شکست ، محاصره دروغه ما بریم توافق پاکستان ...
@Shaghayegh1ashk21 آوریل 2026در پاسخ بهتاریخ از شهامت مردم ایران مینویسد. از جسارت نیروهای مسلح، از اصالت دلاوران تنگه هرمز. مردم ایران از حماسه هم سبقت گرفتهاند. آنچنان که سِنگر از نیوتایمز میگفت: خیابانهای ایران شده است دسر پس از شام! رهاشدنی نیست!دهها میلیون جانفدا! برای این مردم وطنپرست باید مُرد. والسلام
@user17757280332421 آوریل 2026در پاسخ بهاصلا با این خبر بهانه رفتن به مذاکرات هم جور شد ، بعدش چی ؟ توافق رو امضا میکنیم ؟ یا میریم و برمیگردیم ؟
@MohammadRezaEmami21 آوریل 2026در پاسخ بهبه وضوح مشخص است رژیم صهیونی و حامی آن آمریکا در باتلاقی که خود آنرا درست کرده اند در حال فرو رفتن هستند. تنها کاری که ایران انجام می دهد راهنمایی کردن آنها برای فرو رفتن هر چه بیشتر در این باتلاق است.#دشمنان_اسلام_از_احمق_ها_هستند
@Shaghayegh1ashk21 آوریل 2026در پاسخ بهستوننویس نیویورکر راست میگفت:"تنگه هرمز شده است همقواره هستهای و اتم"ایران با حمایت اعجابآورِ مردم حقیقی ایران؛ دهها میلیون جانفدا؛ به یاری خداوند از این جنگ نابرابر، با همه ویرانیها و ازدستدادنها سربلند بیرون میآید.یک جهان به پاس جسارتت ایستادهاند؛ ایران بزرگ
@Sarbazmoghavemat21 آوریل 2026در پاسخ بهآیا وقت آشتی ملی ۹۰ میلیون نفری نیست تا این نفرت ها را از بین ببریم؟یک نفر که کار بلد است یک کارزار خوب در این مورد راه بیاندازد لطفا.۹۰ میلیون نفر عدد کمی نیست...