یکی از فرماندهها امشب توی تجمع میگفت:آرزو داریم جنگ دوباره شروع بشه.صد تا موج دیگه باید بزنیم.بعضی هدفا داریم که هنوز نزدیم.الان آمادهتریم نسبت به اسفند.چیدمان پهپادهای انتحاری مرتب شده.موشکا دوباره منظم شده.اهداف هم مشخصه.فقط منتظر سوت داور هستیم.انشاءالله هرچی خیره پیش بیاد.🌱