ضرب پلاک جدید برای خودروهای تهرانی

شماره‌گذاری خودروها در تهران با پلاک جدید در دستور کار قرار گرفته است.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ در پی تکمیل ظرفیت پلاک‌های قدیمی تهران و به عنوان راه‌حل پایانی برای شماره‌گذاری، از امروز خودروهای دارای پلاک‌های سری جدید با کد «ایران ۷۰» به صورت رسمی در معابر پایتخت تردد می‌کنند.این اقدام پس از یک دوره راه‌حل موقت انجام شده است. مرجع شماره‌گذاری خودرو در تهران در ماه‌های گذشته به دلیل افزایش بی‌سابقه شماره‌گذاری خودروهای نو و اتمام ظرفیت سری‌های قبلی، ناچار به استفاده اضطراری و موقت از پلاک‌های بازگردانی‌شده (پلاک‌های خودروهای اسقاطی یا منتقل‌شده به سایر استان‌ها) شده بود.تخصیص پلاک‌های جدید با کد «ایران ۷۰» پاسخ دائمی به این چالش مدیریتی است و روند شماره‌گذاری خودروهای جدید در پایتخت را به حالت عادی بازمی‌گرداند. انتظار می‌رود با این اقدام، مشکل کمبود پلاک در استان تهران به طور کامل مرتفع شود.#پلاک#تهران
23:36 - 5 بهمن 1404

5 Reactions
110.9k Views


31 Replies

@user1768907742405 بهمن 1404
Replying to
خب خدارشکر یک قدم دیگه به سمت پیشرفت حرکت کردیم حالا اینترنت رو وصل کنید کار و زندگی ملت رو هواس#اینترنت_بین_الملل

Profile picture of ‌B.O.B.‌
@Dorodbarkalaske5 بهمن 1404
Replying to
برای شهرستان ها چه فکری دارید؟شهر ما نزدیک به چهار ساله دارن پلاک فکی میدن

Profile picture of ‌اسیر‌
@Asiram5 بهمن 1404
Replying to
امیدوارم یا اینترنت وصل بشه و ما بریم پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی، یا اگه قرار نیست وصل بشه، جنگ بشه تا آمریکا رو نابود کنید

@user1768665260465 بهمن 1404
Replying to
اینطور که معلومه وصل اینترنت موند تا بعد 22بهمن

Profile picture of ‌فرید کیومرثیان‌
@Kiumarseyan5 بهمن 1404
Replying to
چه شکلیه

Profile picture of ‌دبیر مجید نادری‌
کلا اعداد رند مال پایتخت هستند.11.22.33. و مدتی هم آغاز شده 10.20 و ...

Profile picture of ‌دبیر مجید نادری‌
Replying to
تهران یک کلانشهر است ، زمان آغاز پلاک گذاری می‌بایست به این فکر می‌بودند.

Profile picture of ‌محسن بختیاری ۲‌
@Zendehbadirani5 بهمن 1404
Replying to
ضرفیت این پر شد چیکار میکنن😐

@usernayeb5 بهمن 1404
Replying to
اگر پلاک مال صاحب خودرو است، به همه ماشینهای یک مالک، یک پلاک بدهید.اینطوری تخصیص سهمیه سوخت یارانه ای هم راحت تر و نظام مند تر می شود . پلاک مازاد هم ایجاد می شود.

@Mousa6 بهمن 1404
Replying to
یه مشت بیچاره‌ی بدبخت بدون اینترنت نشستیم برای خبرنگاران سیم کارت سفید خبرگزاری فارس کامنت میزاریم که تو رو خدا به ما همون فیلترنت گرون و بی کیفیت قبلی رو بدید.خدا هم که انگار اصلا وجود نداره حق مارو از شما ظالم های ستمگر بگیره و نابودتون کنه

@user1708127342686 بهمن 1404
Replying to
چرا اپراتور ها اینطوری هستن هر وقتودلشون بخواد یکی شون وصل میشه یکی نمیشه ما پول بسته نداریم برا هرکدوم هی جدا بخریم

@user1708127342686 بهمن 1404
Replying to
کلی کاسبی راه انداختن برای فیلتر فروش ها

Profile picture of ‌دبیر مجید نادری‌
Replying to
این ماشین مال مدیر ساختمون ماست.

Profile picture of ‌Ali Aboutalebi‌
@Ryah596 بهمن 1404
Replying to
۷۰ شد ۸۰ ، ۸۰‌شد ۹۰ ، ۹۰ هم تموم شد چی؟

Profile picture of ‌سید وحید سجادی‌
@Vahid6 بهمن 1404
Replying to
خوبه یه مقاله درباره شماره گذاری خودرو در سایر کشورهای جهان تهیه شود و این که آیا بایستی شماره گذاری خودرو برای خودرو باشه یا برای خریدار؟ و این که الان چه تعداد شماره برای افراد اختصاص پیدا کرده و چه تعداد خودرو در سطح کشور فعال است؟ در نهایت جمع‌بندی شود چه مدل شماره گذاری خودرو در ایران منطقی است

@user1768839343916 بهمن 1404
Replying to
هی ایت الکرسی می خونم اینترنت وصل شه

Profile picture of ‌دکتر عادل شیرازی‌
@Adel_Shirazy6 بهمن 1404
Replying to
در حالی که آمریکا سال‌هاست پلاک خودرو را به سادگی با یک شماره‌ملی فردی ثبت می‌کند، ما هر چند وقت یک‌بار جشن باز شدن سری جدید پلاک می‌گیریم! شاید روزی مسئولان بفهمند که هویت شهری را با عدد نجات نمی‌دهند، با فکر و مدیریت است که پلاک بحران نمی‌شود!

@Hosseingheirkazemi6 بهمن 1404
Replying to
مبارکه.حالا که این مشکل هم حل شد نت ها رو وصل کنید

Profile picture of ‌امیدرضا جعفری‌مرام‌
@Omidraza6 بهمن 1404
می‌شه دقیقا 1٬417٬176 پلاک منحصر به فرد جدید . ( البته با احتساب پلاک‌های اداری و عمومی و پلیس و گذر موقت و ... ؛ دقیق تر بگم فقط 944٬784 پلاک سواری جدید با ایران ۷۰ می‌شه ساخت )