خوبه یه مقاله درباره شماره گذاری خودرو در سایر کشورهای جهان تهیه شود و این که آیا بایستی شماره گذاری خودرو برای خودرو باشه یا برای خریدار؟ و این که الان چه تعداد شماره برای افراد اختصاص پیدا کرده و چه تعداد خودرو در سطح کشور فعال است؟ در نهایت جمعبندی شود چه مدل شماره گذاری خودرو در ایران منطقی است