5 بهمن 1404

ضرب پلاک جدید برای خودروهای تهرانی

شماره‌گذاری خودروها در تهران با پلاک جدید در دستور کار قرار گرفته است.
ضرفیت این پر شد چیکار میکنن😐
23:54 - 5 بهمن 1404

6 واکنش
19٫8k بازدید



5 پاسخ

@user1768337199236 بهمن 1404
در پاسخ به و
مثل راهنمایی رانندگی شیراز پلاک هایی که یکساله فعال نیست رو میدن به یکی دیگه ، چون ظرفیت چهارتا شماره ای که گذاشته بودن پر شد

تصویر نمایه‌ی ‌سیدمهدی‌
@user176829759776 بهمن 1404
در پاسخ به و
😁

@Vadesadegh6 بهمن 1404
در پاسخ به و
حدود یک تا دو میلیون شماره گذاری جدید میشه با این پلاکبعدش حتما تهران از تعداد خودرو زیاد میترکه پلاکا ریست میشه

@naserm6 بهمن 1404
در پاسخ به و
ظرفیت ، نه ضرفیت !!!!!!!

@Rezannia6 بهمن 1404
در پاسخ به و
شما املا تمرین کن یکم