از نماینده 3 درصدی بیشتر از این هم کسی انتظار نداره
@HumbleDuck2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبه نظرتون 30 سال دیگه که فایلای سی آی اِی این روزا پابلیک شد نتیجه سرچ کلمه «پایداری» توشون چی میتونه باشه؟ 🤔#اینترنت #اینترنت_را_وصل_کنید
@user1775286560412 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجنگ های اینده برپایه هوشمصنوعی هستباید تو بحث اینترنت ملی خودکفا بشیم
@user17091016509475508212 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیعنی دوست دارم خودمو از دست اینا بکشممن ۱۶۷k فالور بدون هزار تومن تبلیغ اوردم بالا الان تو بله حداقل قیمت شروع تبلیغاتش ۲۸ میلیونه تو ایرانی ها که بدون تبلیغ نمیشه کار کرد خستمون کردین#اینترنت
@Amin110YaAli2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخاک بر سر من که تو نماینده مجلس ایران من هستی! خاک عالم بر سرم
@iranismyheart2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهآقای نماینده اگه میفهمی ادامه بدم.https://farsnews.ir/iranismyheart/1776885520316211923من خودم کسب و کارم بین المللی هست. کد نویسم و موتور ساخت بازی درست می کنم و خارجی ها برای دسترسی ازم اشتراک ماهانه می خرن.الان 2 ماه ارز نیاوردم کشور. خوب اقای نماینده کسب و کار های بومی تا اینجا سوادت رسید؟#اینترنت_آزاد #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_بین_الملل
@Armin_m2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهپس اگه اینطوره چرا از خودش شروع نمیکنه و به جای آیفون و پلتفرم X ای ک داره از گوشی GLX داخلی و ویراستی استفاده نمیکنه؟ و همینطور نت ملی...#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل
@Shayaan2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخداروشکر که حرفش تو مجلس خریدار نداره و کسی اهمیت نمیده ، خداروشکر که واسه مملکت تصمیم گیرنده نیست قطعا تصمیمات به عهده این ادم بود الان تو خیابونا دریای خون بود #اینترنت #اینترنت_آزاد
@user17091011568869494472 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبجای اینکه به فکر سیستم عامل مردم باشید برید سیستم عامل ویندوز سون و کرکی ادارات خودتون رو درست کنید
@user1776665521832 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیعنی این سیم سفید نمیدونه تو چین خودشونم از سیستم عامل اندروید استفاده میکنن؟ خدای من!! #اینترنت
@user1769236736503 اردیبهشت 1405اوکی راحتمون بزارید هرکی خواست از پیام رسان های داخلی استفاده کنه هرکی خواست از هر پیام رسان دیگه ای . چرا دارید تحمیل میکنید ک حتما از پیام رسانای بی کیفیت داخلی استفاده کنیم ؟