من خودم کسب و کارم بین المللی هست. کد نویسم و موتور ساخت بازی درست می کنم و خارجی ها برای دسترسی ازم اشتراک ماهانه می خرن.الان 2 ماه ارز نیاوردم کشور. خوب اقای نماینده کسب و کار های بومی تا اینجا سوادت رسید؟#اینترنت_آزاد #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_بین_الملل
22:48 - 2 اردیبهشت 1405