دستگیری ۴ شکارچی غیرمجاز گراز وحشی در پاوه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاوه گفت: چهار شکارچی غیرمجاز گراز وحشی در جریان عملیات شبانه یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
علی صدیقی‌پور، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه در گفت و‌گو با خبرنگار فارس در پاوه، گفت: مأموران این یگان در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در زیستگاه‌های این شهرستان، طی یک عملیات شبانه موفق به توقیف دو اکیپ شکارچی شدند.وی ادامه داد: در این عملیات، چهار نفر متخلف دستگیر و لاشه دو رأس گراز وحشی، سه قبضه اسلحه مجاز، ۲۸ عدد فشنگ گلوله‌زنی و ۲۴ عدد فشنگ ساچمه‌زنی از آنان کشف و ضبط شد.رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه تصریح کرد: برای متخلفان پرونده تخلف زیست‌محیطی تشکیل و جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان و نیروهای انتظامی، از مردم خواست هرگونه تخلف زیست‌محیطی را از طریق تلفن گویا ۱۵۴۰ اطلاع‌رسانی نمایند.
07:16 - 2 تیر 1405
انتظامی و حوادث
محیط زیست
کرمانشاه

1 بازنشر
12٫2k بازدید