اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

افتتاح نیروگاه اتمی انتظار بوشهریها را پایان داد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با افتتاح نیروگاه اتمی بوشهر، انتظار 36 ساله مردم بوشهر به پایان رسید و بیشتری شادمانی این موفقیت برای مردم بوشهر است.

افتتاح نیروگاه اتمی انتظار بوشهریها را پایان داد
محمدحسین جهانبخش امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به راه‌اندازی نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: 21 شهریو ماه با افتتاح رسمی نیروگاه بوشهر روز بزرگی است و برای همیشه در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ماندگار می شود.
وی افزود: امروز روز عزت، افتخار، اقتدار و بزرگی ایران اسلامی است که حاصل توکل برخدا، اعتماد به نفس و توانمندی دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است.
استاندار بوشهر تصریح کرد: مردم استان بوشهر سال‌هاست که منتظر چنین روزی بودند چرا که در تاریخ 36 ساله این نیروگاه، سه بار ساخت آن به تعویق افتاده و نهایتا در این دوره با افتخار به بهره‌برداری رسیده است.
جهانبخش گفت: بالاترین شادمانی این روز بزرگ برای مردم بوشهر است که سال‌ها با مشکلات این پروژه دست و پنجه نرم کردند.
وی با اشاره به آمادگی استان بوشهر برای افتتاح رسمی نیروگاه اتمی بوشهر خاطرنشان کرد: با افتتاح رسمی نیروگاه اتمی بوشهر، دنیا بزرگی ایران اسلامی را درک کرد که با وجود تحریم‌های بی حساب و کتاب اما با توکل برخدا، رهبریهای مقام معظم رهبری و تخصص و دانش ایرانی در مقابل تحریم‌ها ایستادند و بزرگی آفریدند.
استاندار بوشهر اظهار داشت: بهره‌برداری نیروگاه بوشهر نشان داد که ایران اسلامی همواره در عزت و قدرت در منطقه و جهان به سر میبرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول