اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان، میزبان مهمترین رویداد مهارتی کشور

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان گفت: زنجان میزبان مرحله کشوری، چهار رشته از بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت را برعهده دارد.

زنجان، میزبان مهمترین رویداد مهارتی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت همه ساله در کشور اجرا می‌شود، اظهارداشت: امسال زنجان میزبانی مرحله کشوری، چهار رشته از بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت را برعهده دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان بابیان اینکه مرحله کشوری ۴ رشته‌ رباتیک، طراحی مد و لباس، آشپزی و شیرینی‌پزی با حضور ۲۵۰ شرکت کننده از سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود، افزود: از استان زنجان نیز در رشته رباتیک«علی فیروزه و آیدین فرهادی» رشته آشپزی و شیرینی پزی «کوثر مقدمی» و رشته طراحی مد و لباس «هاجر عباسی» به عنوان نفرات منتخب استانی حاضر خواهند شد.

وی افزود: با توجه به رویکرد توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری رشته آشپزی، جایگاه استان در زمینه نساجی رشته طراحی مد و لباس و رشد و توسعه در حوزه آی تی و فناوری اطلاعات رشته رباتیک را میزبانی می‌کند.

انصاری ادامه داد: مرحله کشوری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان زنجان هفته اول تا سوم آبان ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه نفرات منتخب به مرحله جهانی معرفی خواهند شد، گفت: برخورداری از تسهیلات بانکی، استفاده از نفرات برتر مهارتی در بنگاه‌های اقتصادی و معرفی به عنوان نخبه مهارتی در کشور از مزایای آزمون‌های ملی مهارت است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه اجرای این رویداد ملی از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و خیرین حوزه مهارت به عنوان مشارکت کنندگان اجتماعی استفاده خواهد شد.

پایان پیام/۷۳۰۲۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول