اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

واژگونی خودرو در زنجان یک فوتی و ۶ مصدوم برجا گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: واژگونی دو خودروی سمند و ۲۰۶ در آزادراه زنجان_ قزوین یک فوتی و ۶ مصدوم برجای گذاشت.

واژگونی خودرو در زنجان یک فوتی و ۶ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، غفور آقاجانلو در جمع خبرنگاران به سوانح شبانه روز گذشته در جاده‌ها اشاره و اظهار کرد: ساعت ۲ و ۱۰ بامداد پنجشنبه واژگونی سمند در کیلومتر ۱۰۵ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین با هفت سرنشین پنج نفر را مصدوم کرد و یکی از سرنشینان در دم جان باخت.
معاون امداد جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و بلافاصله دو تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال برای امدادرسانی اعزام شدند.
وی ادامه داد: واژگونی خودروی سواری ۲۰۶ هم در کیلومتر ۴۸ لاین جنوبی آزادراه اتفاق افتاد.

آقاجانلو تصریح کرد: گزارش این سانحه توسط مردم ساعت ۱۴ و ۲۰به ندای امداد اطلاع داده شد و بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه یک نفر مصدوم شد و تیم‌های عملیاتی اقدام‌ به انجام کمک‌های اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول