اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تهیه لباس فرم مدرسه اجباری نیست

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه تهیه لباس فرم مدرسه اجباری نیست، گفت: طبق پیش بینی‌های انجام شده دانش‌آموزان بی بضاعت به طور رایگان لباس فرم دریافت خواهند کرد.

تهیه لباس فرم مدرسه اجباری نیست

حمید ملکی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان  با بیان اینکه بخش‌نامه تهیه لباس فرم مدارس در خردادماه به همه مدارس ارسال شده است، اظهار داشت: در حال حاضر قراردادهای تولیدکننده لباس با مدارس در حال انعقاد است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه طبق تفاهم نامه‌ای که با اتحادیه پوشاک داشته‌ایم مبنی بر اینکه به قردادها نظارت داشته باشند، عنوان کرد: طبق آیین نامه، تولیدکننده‌ها باید تا ۱۵ شهریورماه لباس فرم را به خانواده‌ها تحویل دهند.

وی با تاکید بر اینکه هر تولیدکننده هم باید یک نمونه از لباس فرم را در مدرسه قرار دهد تا اولیاء دانش‌آموزان از کم و کیف لباس اطلاع یابند، ادامه داد: قیمت لباس را طبق مصوبه اداره صمت به مدارس ابلاغ کرده‌ایم که اجرت دوخت ثابت می‌باشد، منتهی قیمت پارچه متغیر است.

ملکی با بیان اینکه تهیه لباس فرم مدرسه اجباری نیست، گفت: اگر خانواده‌ای توانایی دوخت لباس را دارد می‌تواند از روی نمونه خودش تهیه کند ضمن اینکه اگر دانش‌آموزی سه سال در یک مدرسه مشغول به تحصیل است اجباری نیست که لباس فرم جدید تهیه کند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان این مطلب که ممکن است دانش‌آموزی به دلیل عدم استطاعت مالی توانایی  تهیه لباس را نداشته باشد، گفت: در این راستا طیق پیش بینی‌های انجام شده دانش‌آموزان بی بضاعت به طور رایگان لباس فرم دریافت خواهند کرد.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول