اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برق منطقه‌ای زنجان ۱۷ مشترک بزرگ صنعتی دارد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان گفت: در کل دو استان زنجان و قزوین۱۷ مشترک بزرگ صنعتی با مصرف بالای ۷ مگاوات مشترک برق منطقه‌ای زنجان هستند که ۱۳ مشترک در زنجان و ۴ مشترک هم در قزوین است.

برق منطقه‌ای زنجان ۱۷ مشترک بزرگ صنعتی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور اجاقی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در دولت سیزدهم تاکنون ۷ هزار مگاوات ظرفیت تولید جدید ایجاد شده است، اظهار داشت: با این مقدار کل ظرفیت منصوب به ۹۱ هزار مگاوات رسیده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه در ایام عادی کل پیک بار شبکه ۴۵ هزار مگاوات است، عنوان کرد: در ایام گرم سال ۳۰ هزار مگاوات به بار شبکه افزوده می‌شود و در این نقطه است که ناترازی تولید و مصرف به وجود می‌آید و ایجاب می‌شود که مدیریت مصرف کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت برق منطقه‌ای زنجان وظیفه بهره‌برداری، سرویس، نگهداری، نوسازی و توسعه شبکه ۴۰۰، ۲۳۰ و ۶۳ کلیوولت را برعهده دارد، اذعان کرد: این شرکت با مشترکان برق ارتباط نداد، مگر اینکه مشترکان با مصرف سنگین بیش از ۷ مگاوات داشته باشند در ارتباط هستیم.

اوجاقی گفت: در کل دو استان زنجان و قزوین۱۷ مشترک بزرگ صنعتی با مصرف بالای ۷ مگاوات مشترک برق منطقه‌ای زنجان هستند که ۱۳ مشترک در زنجان و ۴ مشترک هم در قزوین است.

اوجاقی با بیان اینکه در بحث مدیریت مصرف در کل کشور ۳۰۰ صنعت بالای ۷ مگاوات مصرف برق دارند، گفت: در این ایام به این صنایع بیش از ۶ مگاوات مدیریت مصرف اعمال می‌شود و ۱۷ صنعت سنگینی که مشترک برق منطقه‌ای زنجان هستند این موضوع اعمال شده است.

وی با بیان اینکه نیاز مصرف استان ۸۶۲ مگاوات است، گفت: در برق منطقه‌ای زنجان نزدیک ۳ هزار مدار خطوط فوق توزیع و انتقال وجود دارد.

پایانپام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول