اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توقیف موتورسیکلت 5 میلیاردی

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

توقیف موتورسیکلت 5 میلیاردی

محمد مهدیخانی، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر با انجام بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی از وجود موتورسیکلت سنگین قاچاق در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر ابهر اطمینان حاصل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود:پس از هماهنگی قضایی ماموران در بازرسی از محل احراز شده، یک دستگاه موتورسیکلت 1000 سی سی سنگین به ارزش 5 میلیارد ریال را کشف کردند.
وی ادامه داد: موتورسیکلت مذکور به دلیل عدم مجوز تردد و قاچاق ،توقیف و مالک هم که در امر خرید و فروش موتورسیکلت‌های سنگین قاچاق فعالیت داشت دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
مهدیخانی با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت‌های سنگین غیر قانونی است و مالکان باید مجوز تردد از پلیس اخذ کنند از شهروندان خواست در صورت مشاهده و ایجاد مزاحمت از سوی این گونه موتورسیکلت‌ها در سطح خیابان های شهر، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول