اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

95درصد دغدغه معلمان، دانش‌آموزان هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۹۵ درصد مطالبات معلمان و مدیران این است که شرایط و امکاناتی را فراهم کنیم که دانش‌آموزان از تربیت و آموزش بهره کافی ببرند.

95درصد دغدغه معلمان، دانش‌آموزان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در همایش تجلیل از معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی که با حضور مجتبی همتی، رییس سازمان ملی کودک و نوجوان کشور برگزار شد، با بیان اینکه ما ناگزیر به پیشرفت هستم و علم بهترین مسیر برای رسیدن به این مهم است، اظهار داشت: تنها عناصری که می‌توانند جامعه را در رسیدن به علم و اقتدار همراهی کنند،  معلمان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه به تشریح جایگاه معلم از نگاه رهبری پرداخت ضمن اینکه به فرمود رهبری معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند چون آموزش و پرورش وسیله پیشرفت کشور است، بیان داشت: لذا برای قدرتمند شدن تنها باید از گذر علم و معلم و در یک کلام آموزش و پررش عبور کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مراجعاتی که از سوی معلمان و مدیران می‌شود، بالای ۹۵ درصد مطالبات آنها این است که ما شرایط و یا امکاناتی را فراهم آوریم که دانش‌آموزان از زمینه تربیت و آموزش و فضا بهره کافی را ببرند.

اسماعیلی با بیان اینکه دغدغه اصلی معلمان دغدغه‌ای جز دانش‌آموز نیست، افزود: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از معلمان ما حامی هستند، یه طوری که ۱۱ درصد کل محسنین استان را در شهرستان زنجان  تشکیل می‌دهند و این بسیار ارزشمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت جویی‌های اجتماعی از دغدغه‌های اصلی معلمان ما است، ادامه داد: دغدغه نخست و همین طور عشق معلمان ما، در درجه نخست دانش آموزان ما است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول