اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف 60 میلیارد کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف 60 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات مشترک با پلیس قزوین و آذربایجان غربی خبر داد.

کشف 60 میلیارد کالای قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین بدری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان در این رابطه بیان داشت: در پی همکاری اطلاعاتی این پلیس با پلیس امنیت اقتصادی استان‌های قزوین و آذربایجان غربی و با اشرافیت اطلاعاتی یک دستگاه کامیون کانتینردار حامل کالاهای خارجی و قاچاق با استفاده از پلمپ  باطله گمرکی از مبداء شهر خوی به مقصد شهر تهران شناسایی شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ادامه داد: با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان غربی و استان قزوین موضوع پیگیری و عملیات مشترک فرا استانی طرح‌ریزی شد. 
وی تصریح کرد: در نهایت با هدایت عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، طی هماهنگی‌های لازم تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین کامیون مورد نظر را در اتوبان زنجان قزوین رویت و شناسایی کرده و خودرو با استفاده از علائم هشدار دهنده پلیسی و دستور ایست در حاشیه امن جاده متوقف شد.
بدری افزود: برای سیر مراحل قانونی و بررسی و بازرسی دقیق تر کامیون به پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین منتقل و پس از تخلیه و شمارش بار آن، تعداد 7 هزارو 311  عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، تعداد 155 ثوب پوشاک، تعداد یک هزار و 20 دستگاه بارکد خوان، تعداد 13 دستگاه یونیت تهویه مطبوع و تعداد یک دستگاه تجهیزات پزشکی که همگی خارجی و قاچاق بودند کشف و ضبط شد. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: کارشناسان ارزش ریالی مجموع کالاهای مکشوفه را  60 میلیارد ریال بر آورد کرده اند.
وی در خاتمه ضمن اشاره به تشکیل پرونده و ارجاع آن به مقام قضائی خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
 پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول