اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف 2492 عدد سرم پزشکی قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف 2 هزار و 492 عدد انواع سرم پزشکی به ارزش تقریبی 3 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

کشف 2492 عدد سرم پزشکی قاچاق در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان زنجان، حسین بدری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار داشت: در اجرای طرح استانی مقابله با قاچاق دارو و تجهیزات پزشکی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات جداگانه موفق به کشف انواع ملزومات پزشکی قاچاق شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران یک دستگاه وانت نیسان حامل بار قاچاق شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از این خودرو تعداد 2 هزار و 492 عدد انواع سرم پزشکی فاقد مجوز کشف شد.
وی همچنین از شناسایی محل انبار تجهیزات پزشکی غیرقانونی نیز خبر داد و گفت: در بازرسی از این انبار تعداد 237 عدد انواع تجهیزات دندان پزشکی قاچاق کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اعلام این که ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان 3 میلیارد و 500 میلیون ریال  برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحت رسیدگی است.
بدری با هشدار به عناصر سودجو و فرصت طلب که با اهدافی از قبیل کسب سود، ایجاد نارضایتی عمومی و اخلال در مدیریت تولید و توزیع کشور، بازار اقلام بهداشتی، دارویی و پزشکی را مورد هدف قرار داده اند، گفت: پلیس با اخلالگران حوزه دارو و درمان به صورت قاطع و قانونی برخورد می کند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول