اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طرح فجر تا فطر در زنجان اجرا می‌شود

مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: طرح فجر تا فطر تنظیم بازار در استان زنجان با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب با هدف کاهش قیمت کالا‌های اساسی اجرا می‌شود.

طرح فجر تا فطر در زنجان  اجرا می‌شود

کریم رافت‌نیا، مدیر بازرسی جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به اجرای طرح  «فجر تا فطر»  در استان اظهار کرد: در قالب این طرح، گروه‌های کالایی متنوع و باکیفیت، با کمترین سود و حداقل قیمت برای سبد مصرفی خانوارها را از تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان فراهم و به مردم عرضه می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی تصریح کرد: بر اساس این طرح ۳۴ قلم کالای اساسی مصرفی خانوار با تخفیف ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می گیرد.

وی گفت: قند، شکر، گوشت منجمد، مرغ، انواع لبنیات، ماکارونی، رب گوجه، روغن، حبوبات، تن‌ماهی، چای، برنج از جمله کالا‌هایی است که با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرفی و اصناف منتخب در استان با تخفیف عرضه می‌شوند.

رافت نیا با بیان اینکه این طرح از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، اعلام کرد: رصد تخفیف‌های مختلف و کیفیت کالا، هم میزان تخفیف آن توسط بازرسان جهاد، صمت و اتاق اصناف رصد می‌شود و علاوه بر این نظارت کامل روی طرح وجود دارد و همه جزئیات آن کنترل می‌شود.

وی افزود: همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای پای کار آمده و در این طرح شرکت دارند و بنر طرح فجر تا فطر نیز در آن‌ها نصب شده و مردم می‌توانند از این طرح و تخفیف‌های آن برخوردار شوند.
پایلن پیام/۷۳۰۲۱
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول