اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌ریزی برای جذب هیا‌ت‌های تجاری خارجی/ اتحادیه صادرکنندگان از تشکل‌های فعال است

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان از برنامه‌ریزی برای مشارکت در اعزام‌ها و جذب هیات‌های تجاری خارجی در سال آینده خبر داد.

برنامه‌ریزی برای جذب هیا‌ت‌های تجاری خارجی/ اتحادیه صادرکنندگان از تشکل‌های فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی رنگ‌رونا ضمن بحث پیرامون حل موانع صادرات و مشکلات عمده صادرکنندگان، فراهم آوردن زمینه‌های تعامل بیشتر اتحادیه‌ صادرکنندگان با اعضای توانمند خود را مورد تاکید قرار داد.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های چند سال گذشته اتحادیه صادرکنندگان و با بیان اینکه ۸۶ درصد صادر کنندگان استان زنجان عضو اتحادیه هستند، تصریح کرد: این اتحادیه از تشکل‌های فعال اتاق بازرگانی است که طی چهار سال گذشته برنامه‌های خود را در راستای اهداف و سیاست‌های کلی اتاق پیش برده است.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه صادرکنندگان استان به صورت تخصصی به عنوان تنها تشکل تخصصی در موضوع صادرات ورود کرده و فعالیت دارد، گفت: موضوعات مرتبط با صادرات و صادرکنندگان در استان از سوی اتحادیه مورد اهتمام جدی بوده و همکاری با سایر ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌های ذیربط انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به همکاری‌هایی که در سال‌های گذشته در بخش‌های پژوهشی و تحقیقی با سازمان صمت صورت گرفته است، تصریح کرد: زمینه‌های توسعه و رشد اقتصاد استان به ویژه در بخش صادرات با همکاری سازمان صمت در دستور کار برنامه‌های اتحادیه قرار دارد.

رنگ رونا از برنامه‌ریزی برای مشارکت در برنامه‌های اعزام و جذب هیات‌های تجاری خارجی در سال آینده خبر داد و گفت: اتحادیه به عنوان یکی از تشکل‌های فعال اتاق در سال آینده این برنامه‌ها را در کنار اتاق بازرگانی زنجان پیگیری خواهد کرد.

در ادامه این جلسه اعضای هیات رئیسه اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان نیز به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون گسترش همکاری‌ با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پرداختند که از آن جمله می‌توان به استفاده از ظرفیت‌های صادراتی استان، توسعه صادرات با توجه به امکاناتی از قبیل پایانه های صادراتی و ... اشاره کرد.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول