اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران زنجانی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و 200 نفر از جامعه ایثارگری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند، گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از پیشتازان انقلاب هستند.

پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیرعلی نیک‌بخش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در همایش فجرآفرینان استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای انقلاب اظهار کرد: ۲۹ شهید والامقام دوران انقلاب، ۱۸ آزاده و ۳۸ جانباز سرافراز ثبت شده انقلاب افتخار استان زنجان به شمار می‌روند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به برنامه‌های کمیته ایثارگران دهه مبارک فجر، به ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری استان پرداخت.
وی با بیان اینکه یک هزار و 200 نفر از جامعه ایثارگری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند، افزود: پیگیری تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران، ساماندهی مزار شهدا، به ویژه در روستاها، تولید آثار فرهنگی از قبیل مستند، موسیقی و کتاب در حوزه ایثار و شهادت و معرفی شهدا از جمله اقدامات شاخص این بنیاد در راستای خدمت به جامعه ایثارگری و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌رود.
نیک بخش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همایش فجرآفرینان استان زنجان در راستای تجدید پیمان ایثارگران با آرمان‌های شهدا و امام شهدا است، گفت: بیعت می‌بندیم که در راه نظام جمهوری اسلامی هستیم و خواهیم ماند و این بیعت را نگه داشته و به نسل‌های آینده انتقال خواهیم داد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان انقلاب اسلامی ایران را دستاورد شهدای والامقام عنوان و تصریح کرد: شهدای والامقام و خانواده معظم شهدا و ایثارگران پیشتاز انقلابیون هستند، چراکه در دوران خفقان انقلاب از جان خود برای آزادی و استقلال مردم گذشتند.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول