اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بیشترین تسهیلات تبصره 18 به بخش کشاورزی پرداخت شده است

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان گفت: بیشترین تسهیلات تبصره 18 به بخش کشاورزی پرداخت شده است که موجب تثبیت شغل 4 هزار نفر شده است.

بیشترین تسهیلات تبصره 18 به بخش کشاورزی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نادری، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از محل تبصره 18، سهم استان زنجان 7 هزار و 173 میلیارد ریال بود که در استان،9 هزار و 388 میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان افزود: درصد تحقق تسهیلات پرداختی از محل تبصره 18 حدود 131 درصد بوده است یعنی 31 درصد بیش از سهمیه استان پرداخت و از منابع سایر استان‌ها استفاده شده است.
نادری با بیان اینکه بیشترین پرداختی تسهیلات تبصره 18 در بخش کشاورزی بوده و پس از آن به خدمات و صنعت اختصاص داشته است افزود: از محل تسهیلات پرداختی تبصره 18 در استان زنجان به 4 هزار و 369 نفر تثبیت و ایجاد شغل داشته‌ایم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان افزود: 10 بانک در استان زنجان برای پرداخت تسهیلات تبصره 18 دخیل بودند که مهمترین هدف پرداخت این تسهیلات ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌ها است.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول