اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قیدار روشن‌تر می‌شود

شهردار شهر قیدار از آغاز اجرای پروژه روشنایی در پیاده رو‌ها و سواره‌رو های شهر قیدار با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با اجرای این طرح تمامی دستک‌ها و سرچراغی‌های معابر اصلی تعویض و روشنایی پیاده روهای سطح شهر نیز تامین می‌شود.

قیدار روشن‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدمصطفی موسوی، امروز در جمع خبرنگاران استان، در خصوص برنامه‌های شهرداری قیدار مربوط به تعویض دستک‌های روشنایی معابر و تامین روشنایی پیاده‌روها اظهار کرد: در راستای تحقق شعار «قیدار؛ شهر نشاط و زندگی»، در حوزه زیباسازی شهری با توجه به اینکه هم تامین روشنایی شهری و هم زیباسازی شهری مدنظر بود چندین اقدام در زمینه تامین روشنایی و نورپردازی انجام شده است.
شهردار قیدار ادامه داد در همین راستا تقویت روشنایی معابر اصلی و تامین روشنایی پیاده روها در دستور کار شهرداری قرار گرفت و تمامی معابر شهری با اشکال مختلف نورپردازی شدند.
شهردار قیدار با بیان اینکه امسال تقریبا دستک‌های مورد نیاز معابر اصلی شهر خریداری شدند تا علاوه بر تامین نور، صرفه جویی در مصرف برق، منجر به زیبایی شهر شوند، از همکاری اداره برق قیدار در همکاری با شهرداری قدردانی کرد و افزود: بدون احتساب هزینه نصب، کابل و اتصالات میزان اعتبار برای تامین دستک‌های پیاده‌رویی بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و هزینه خریداری شده برای دستک‌های سواره‌رو ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.
شهردار قیدار با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق و انرژی، دیگر هدف تعویض دستک‌ها را صرفه جویی در مصرف برق بیان کرد و‌ گفت سرچراغی های جدید نسبت به قدیمی ها هم نور مناسبی دارند و هم مصرف بهینه دارند.
موسوی دیگر هدف تقویت روشنایی معابر را حذف نقاط بی دفاع شهری عنوان کرد و اضافه کرد به نظر میرسد با تامین روشنایی در شهر و‌ حذف نقاط کور و تاریک از میزان هنجارشکنی‌ها در ملاعام و ارتکاب برخی از جرم ها در معابر و اماکن عمومی کاسته شود.
شهردار قیدار با بیان اینکه پروژه تعویض دستک‌های روشنایی سواره رو و پیاده رو شهر قیدار تا پایان امسال به پایان می‌رسد، ابراز کرد: برای تکیل طرح بخشی از اجرای پروژه در بودجه زیباسازی سال آینده شهرداری پیش بینی شده و در موعد مقرر اقدام خواهد شد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول