اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت 150 دفتر پستی در زنجان/ امکان انبار کردن مرسوله‌های پستی نیست

مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به فعالیت 150 دفتر پست دولتی در استان زنجان گفت: در حال حاضر 83 دفتر پیشخوان خدمات دولتی و 270 دفتر نمایندگی پستی روستایی در استان زنجان فعال است.

فعالیت 150 دفتر پستی در زنجان/ امکان انبار کردن مرسوله‌های پستی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد رسولی مدیرکل پست استان زنجان در بازدید از خبرگزاری فارس ضمن اشاره به رسالت اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی به ویژه در حوزه اقدامات شرکت پست اظهار کرد: در دوران کرونایی فعالیت‌های پست چندین برابر شد و کارکنان پست دوشادوش کادر درمان به صورت شبانه‌روزی فعالیت کردند.

مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به ابتلای بسیاری از کارکنان پست به ویروس کرونا بیان کرد: با این حال و با وجود افزایش حجم کاری در این ایام اجازه ندادیم که خدمت‌رسانی متوقف شود.

وی با اشاره به اینکه اداره کل پست زنجان با ۱۰۰ درصد ظرفیت فعالیت کاری دارد، اضافه کرد: با شیوع کرونا اقبال مردم نسبت به خرید اینترنتی بیشتر شد و به همین خاطر حجم کاری شرکت پست در همه استان‌ها افزایش یافت.

رسولی با اشاره به روند فعالیت این اداره کل در ایام کرونا گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای به حداقل رساندن آلودگی مرسولات، پست استان نسبت به تهیه قفسه‌هایی دو طرفه و مجزا برای موزعین اقدام شد که تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی از نظر شیوع ویروس کرونا داشت.

مدیرکل پست استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل پست استان زنجان در نیمه نخست امسال گفت: در این مدت

مرسولات وارده به استان  ۹۷۰ هزار مرسوله و مرسولات صادره از استان ۴۴۰ هزار مرسوله بوده است.

وی با اشاره به فعالیت 150 دفتر پست دولتی در استان زنجان گفت: در حال حاضر 83 دفتر پیشخوان خدمات دولتی و 270 دفتر نمایندگی پستی روستایی در استان زنجان فعال است.

رسولی با بیان اینکه حال حاضر تقویت زیرساخت‌های پستی در دست انجام است، اضافه کرد: نبود زیرساخت‌های مناسب موجب شده است در اوج و ترافیک کاری کارکنان این اداره بصورت شبانه‌روزی در حال خدمت رسانی هستند چراکه امکان انبار کردن مرسولات نیست.

مدیرکل پست استان زنجان افزود: موضوع دیگر بحث اقتصاد دیجیتال است که شرکت پست ایران به آن توجه جدی دارد و تحقق این امر نتایج و آثار بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول