اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شناسایی 104 کودک کار در زنجان

مدیرکل کل بهزیستی استان زنجان مجموع کودکان شناسایی شده که مشمول کودک کار می‌شوند را 104 کودک اعلام کرد و گفت: منتهی باید متوجه بود که کودکان کار شناسایی شده در استان سرپناه دارند و یا لااقل کودک کاری که خانه نداشته باشد شناسایی نشده است.

شناسایی 104 کودک کار در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی در جلسه کارگروه امور اجتماعی استان زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت کودکان کار در سطح استان اظهار کرد: کودکان زیر 18 سال که کار می‌کنند مشمول این آمار می‌شوند.

مدیرکل کل بهزیستی استان زنجان مجموع کودکان شناسایی شده که مشمول کودک کار می‌شوند را 104 کودک اعلام و تصریح کرد: منتهی باید متوجه بود که کودکان کار شناسایی شده در استان سرپناه دارند و یا لااقل کودک کاری که خانه نداشته باشد شناسایی نشده است که در این رابطه افرادی که از این موضوع اطلاع دارند باید موارد را با شماره تلفن 123 اطلاع‌رسانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه کودکان کار شناسایی شده طبق فرم‌هایی در حوزه‌های مختلف صاحب پرونده می‌شوند، افزود: یکی از این پرونده‌ها وضعیت تحصیلی آن‌ها است که طبق دستورالعمل‌های کشوری بسیار مهم است و از این لحاظ مورد حمایت قرار می‌گیرند.

حسینی با تاکید بر تامین لوازم آموزشی مورد نیاز کودکان کار در صورت نیاز ادامه داد: باید متوجه بود که بحث تکدی‌گری از کودک کار جدا است و در واقع تکدی‌گری و یا اجبار به تکدی‌گری جرم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول