اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امضای 44 صلح‌نامه برای جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین زنجان

معاون اداره کل راه و شهرسازی از امضای صلح‌نامه با 44 نفر از ساکنان کوی فلسطین خبر داد و گفت: اکثر افراد با انتقال به کوی زیتون موافقت کرده‌اند.

امضای 44 صلح‌نامه برای جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید شاهین‌فر در جلسه کار گروه امور اجتماعی استان زنجان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین زنجان که از مصوبات سفر رئیس جمهور است، اظهار کرد: آمار و اطلاعات ساکنان این منطقه به ریز احصا شده است.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه 107 واحد از قطعات احصا شده در کوی فلسطین مسکونی و 29 واحد هم تجاری هستند، افزود: این منطقه دو قطعه مذهبی هم دارد.

وی به تقسیم کوی فلسطین به سه منطقه جنب بلوار خیام، قسمت میانی و نوار حفاظتی راه‌آهن اشاره و تصریح کرد: نوار حفاظتی و قسمت میانی این منطقه مشکلات عدیده‌ای از جمله رطوبت دارد.

شاهین‌فر از امضای صلح‌نامه با 44 نفر از ساکنان کوی فلسطین خبر داد و افزود: اکثر افراد با انتقال به کوی زیتون موافقت کرده‌اند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی در مورد مطالب ارائه شده در مورد مابهالتفاوت زمین و دیگر مسائل مطرح شده در مورد جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین گفت: زمین مورد نظر به دلیل قرار گرفتن در نوار امنیتی راه‌آهن اصلا کاربری ندارد که بتوان در مورد آن صحبت کرد.

در ادامه این جلسه حسن بختیاری نیز با ارائه گزارشی از سلامت روان و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی در این حوزه اظهار کرد: خدمات سلامت روان با استفاده از فرم‌هایی برای رنج‌های سنی خاص خود با هدف شناسایی افراد نیازمند دریافت خدمات ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به در پیش بودن هفته سلامت روان از 18 تا 24 مهر ماه اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های هفته سلامت، در استان طبق روزشمار طراحی شده طراحی و اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر غربالگری سلامت روان در سطح جامعه افزود: روش‌های مختلفی برای ویزیت و ارائه خدمات وجود دارد.

بختیاری از همکاری 37 روانشناس در حوزه سلامت روان جامعه خبر داد و افزود: خدمات این حوزه به صورت رایگان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در ادامه اقدامات و برنامه‌های دانشگاه برای احصا و ارائه گزارشی از سلامت روان جامعه به ویژه بعد از وقایع اخیر را تشریح کرد و گفت: ارائه گزارش دقیق در این حوزه نیازمند اقدامات بنیادی است.

وی با تقدیر از خدمات موسسه «ترنم مهر باران» افزود: این موسسه در یکی از آسیب‌پذیرترین بخش شهر، بهترین خدمات را ارائه می‌دهد به طوری که مددجویان آن حائز رتبه خوب کنکور هم شده‌اند.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول