اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حل آخرین مشکل مرکز سلول‌درمانی سلطانیه/عملیات اجرایی در آینده نزدیک آغاز می‌شود

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: با پایان روند اداری به زودی عملیات اجرایی ابرپروژه سلول درمانی سلطانیه یا اعتباری بالغ بر 3 هزار و 700 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

حل آخرین مشکل مرکز سلول‌درمانی سلطانیه/عملیات اجرایی در آینده نزدیک آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن شجاعی از حل مشکل مرکز سلول‌درمانی سلطانیه خبر داد و اظهار کرد: قطار مشکلات و موانع این مرکز به ایستگاه آخر رسید.

بر اساس گفته نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه با پایان روند اداری به زودی عملیات اجرایی این ابرپروژه یا اعتباری بالغ بر 3 هزار و 700 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

طبق گفته شجاعی آخرین مشکل برای اجرای این پروژه رفع و ابلاغ آن توسط سازمان امور اراضی کشور به مسؤولان استانی انجام شده است.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه ادامه داد: بعد از وجود مشکلات فراوان اداری در سطح استان و گرفتار شدن در پیچ و خم بروکراسی‌های مرسوم و بعضا عدم عزم جدی در حل مشکل زمین مورد نیاز برای پروژه عظیم سلول درمانی سلطانیه در سطح ملی، با رایزنی و پیگیری قاطع موضوع از وزارت بهداشت، حد نصاب زمین مورد نیاز برای اجرای پروژه به تایید وزارت بهداشت رسید و طی نامه‌ای برای سازمان امور اراضی ارسال شد.

انتهاییام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول