اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نمایشگاه «چشم و چراغ» در زنجان برپا می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه «چشم و چراغ» در زنجان برپا می‌شود.

نمایشگاه «چشم و چراغ» در زنجان برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید شمس‌الدین موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه کتاب «چشم و چراغ» از چند سال گذشته در زنجان کلید خورده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه نیت ما در اجرای این پروژه عکاسی از ۵۰ خانواده شهید بود، بیان کرد: عکاسی از یک خانواده دیگر نیز در دقیقه ۹۰ به این مجموعه اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه عکاسی از خانواده شهدا از مرداد تا مهر ۱۳۹۹ انجام شده و توفیق دیدار با والدین شهدا را داشتیم، گفت: دو یا سه شات قاب ماندگار با چهره مادر، پدر یا هر دو والدین شهید بسته شد.

موسوی با اشاره به اینکه سن پدران و مادران بالا است و هر ماهی که می‌گذرد از توفیق دیدار این افراد محروم می‌شویم، اضافه کرد: به همین منظور قبل از چاپ کتاب درصدد نمایشگاه برپا شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با تاکید بر اینکه نمایشگاه هنری «چشم و چراغ» فرصتی برای معرفی خانواده شهدا به نسل نوجوان و جوان و حتی هم‌رزمان شهدا است که دغدغه زندگی فرصت دیدار با خانواده شهدا را از آن‌ها گرفته است، عنوان کرد: با این نمایشگاه چهره این بزرگواران را به داخل خانواده و جمع‌ها می‌رود.

‌وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۵۱ شاسی از تصاویر خانواده شهدا به نمایش گذاشته می‌شود، اضافه کرد: با قرار دادن یک جمله ارزشمند برای درگیر کردن ذهن بینندگان سعی شده کار هنری و مفهومی انجام شود.

موسوی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ۳ تا ۱۱ خرداد‌ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: به مناسبت آزادسازی خرمشهر این نمایشگاه در ساعت ۱۰:۳۰ صبح افتتاح خواهد شد و اختتامیه آن همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه چشم و چراغ ۹ تا ۱۳ صبح و ۱۷ تا ۲۰ عصر دایر خواهد شد، گفت: این نمایشگاه در گالری «سرو» کانون سهروردی برپا می‌شود.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول