اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک به نیازمندان به نیابت از امام زمان (عج)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از اجرای طرح کمک به نیازمندان به نیابت از امام زمان (عج) خبر داد و گفت: توزیع بسته معیشتی، صفر کردن حساب دارو و درمان نیازمندان و پرداخت آب و قبوض از جمله موارد اجرای این طرح است.

کمک به نیازمندان به نیابت از امام زمان (عج)

محمدتقی فاتحی‌نژاد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در تمامی طرح‌های خیریه و حمایتی سازمان علاوه بر استفاده از منابع اجرای نیات واقفین خیراندیش همواره از ظرفیت مشارکت‌های مردمی و خیرین استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای عمل به نیات واقفین روز 12 هر ماه به نیابت از امام عصر (عج) طرح کمک به نیازمندان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در همین راستا 150 بسته معیشتی از سوی حسینیه و زینیبه اعظم زنجان به نیازمندان کمک شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان ارزش هر بسته غذایی توزیعی را 700 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این بسته بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

فاتحی‌نژاد همچنین از پرداخت قبوض آب و برق و پرداخت هزینه دارو و درمان نیازمندان نیز خبر داد و افزود: در این زمینه نیز 30 میلیون تومان از عواید موقوفات کمک شد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای عمل به نیات واقفین خیراندیش سه دستگاه آبسردکن وقفی نیز در مراکز عمومی شهرستان برای استفاده عموم مردم جاگذاری شد.

این مسؤوا اطلاع رسانی در هنگام اجرای نیت را یک اقدام مناسب در تنویر افکار عمومی دانست و بیان داشت: بهترین تبلیغ برای وقف اجرای امینانه نیت واقفین است وقتی مردم شاهد امانتداری اوقاف باشند و رسانه‌ها نیز فعالیت‌های این حوزه را منتشر کنند شاهد گسترش این سنت حسنه در جامعه خواهیم شد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول