اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شعار سال با حرف محقق نمی‌شود

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن تأکید بر عملیاتی شدن شعار سال گفت: شعار سال با حرف محقق نمی‌شود.

شعار سال با حرف محقق نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی سه‌شنبه شب در آئین ضیافت سالمندان زنجانی اظهار کرد: سپاه در راستای وظایف خود تلاش می‌کند که در کنار نهادهای حمایتی برنامه اجرا کند‌.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه کمک به ساخت مسکن مددجویان در قالب تفاهم‌نامه در دستور کار قرار دارد و در این چند سال اقدامات متعددی صورت گرفته است، گفت: دستاوردهای انقلاب زیاد است و یکی از شاهکارهای امام راحل تاسیس نهادهای مختلف برای مانایی انقلاب بوده است.
وی با بیان اینکه یکی از شعارهای انقلاب اسلامی حمایت از مددجویان و افراد نیازمند بوده است، تاکید کرد: خوشبختانه این امر با تلاش‌های صورت گرفته محقق شده است.
سردار طهماسبی با بیان اینکه یکی از نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب سپاه است که دشمن همه جانبه به آن حمله می‌کند، اضافه کرد: سپاه خدمات بسیاری را در راستای دفاع از نظام و انقلاب انجام داده است.

وی در ادامه به شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال جاری اشاره کرد و گفت: تنها با حرف زدن شعار سال محقق نمی‌شود، بلکه باید با عمل کردن به شعار سال، آنرا محقق کنیم.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه کارهای زیادی در جمهوری اسلامی دغدغه مسؤولان است، افزود: ما باید دغدغه‌ آسیب اجتماعی را داشته باشیم.
وی تاکید کرد: باید جهاد تبیینی داشته باشیم و رهبر معظم انقلاب نیز به آن تاکید دارند و امیدواریم بسیج فرمایش امام را به عنوان پاره تن مردم اجرایی کند.
سردار طهماسبی به بحث جهاد تبیین نیز اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین مورد سفارش مقام معظم رهبری است و ما وظیفه داریم مطالبه معظم له را اجرا کنیم.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه جهاد تبیین یکی از راهکارهای مقابله با توطئه و جنگ نرم دشمنان است، اضافه کرد: دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات جوانان است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

تنوع خدمات بهزیستی نیازمند یاری مردم است

سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان نیز در ادامه این برنامه گفت: در حال حاضر ۲۹ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند.
سلمان حسینی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های بهزیستی استفاده از ظرفیت‌ خیرین است، گفت: نقش خیرین و نیکوکاران در رفع معضلات جامعه هدف به ویژه مشکلات معیشتی و هزینه درمان بسیار موثر است.
وی  خاطر نشان کرد :خیرین بازوان توانمند بهزیستی هستند و در حال حاضر نزدیک به ۲ هزار خیر بصورت مستقیم و غیرمستقیم با بهزیستی همکاری می‌کنند
سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان اظهار کرد: بهزیستی استان نیازمند مشارکت حداکثری آحاد جامعه به ویژه سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی در تأمین نیازهای ضروری ایتام، افراد کم برخوردار و نیازمند است که انتظار داریم دستگاه‌های دولتی در این امر خدا پسندانه و عام‌المنفعه با بهزیستی استان همکاری مجدانه داشته باشند.
حسینی با اشاره به اینکه تنوع خدمات بهزیستی نیازمند یاری مردم است، گفت: خوشبختانه مردم زنجان در امر خدمت‌رسانی همراهی خوبی دارند.
وی یکی دیگر از راهکارهای این سازمان در توسعه کمک‌های خیرین را هم‌افزایی با گروه‌های جهادی عنوان کرد و گفت: این همکاری‌ها در راستای توانمندسازی مددجویان انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول