اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وقتی یک بسیجی شکنجه‌گر عراقی را به ستوه آورد

فرمانده سپاه استان زنجان با مرور خاطراتی از ایثار و گذشت چند جانباز که با وجود همه درد و رنجی که تحمل می‌کردند همچنان قوی ایستاده‌اند، گفت: یکی از محققان عراقی نقل می‌کند که با یک شکنجه‌گر حزب بعث که 600 آزاده ایرانی را به شهادت رسانده بود، صحبت کرده که از یک بسیجی که یک پای خود را هم از دست داده بود شکست خورده است، چرا که با وجود همه شکنجه‌ها نه تنها اطلاعاتی نداد بلکه یک آخ هم نگفت که من دلم خنک شود.

وقتی یک بسیجی شکنجه‌گر عراقی را به ستوه آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در آئین بزرگداشت روز جانباز که در سالن همایش تامین اجتماعی استان زنجان برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا از جمله شهید قاسم سلیمانی حضور در بین جانبازان و تبریک این روز را از وظایف خود دانست و اظهار کرد: به شخصه قدردان و شرمنده ایثارگران است و بی‌شک جامعه هم قدرشناس است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به وقوع انقلاب‌های متعدد در دنیا اشاره و تصریح کرد: اغلب این انقلاب‌ها یا از بین رفته‌اند یا از مسیر خود منحرف شده و یا اینکه در نهایت توسط عده‌ای مصادره شده است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با یاری خداوند و رهبری ولایت فقیه و از همه مهم‌تر ایثارگری خانواده بزرگ شهدا و جانبازان راست قامت ایستاده است.

سردار کرمی با تشریح توطئه‌های فراوان از اول پیروزی انقلاب در همه ابعاد گفت: روز به روز بر توان انقلاب افزوده شده و در جهان می‌درخشد که این موفقیت مرهون فداکاری جوانان این دیار طی 43 سال‌گذشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان به قرار گرفتن در سالروز تولد حضرت عباس اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین ویژگی این سردار اسلام ولایت مداری بود که طبق سفارش پیامبر اسلام که توصیه به قرآن و عترت بود رفتار کرد و در تاریخ به سرافرازی ماندگار شد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه امروز ما در همه ابعاد مرهون ایثار جوانان این دیار است، افزود: خیلی از ایثارگران ما در گمنامی به سر می‌برند که بعد از این همه سال که رنج و سختی را تحمل می‌کنند که در خیلی از موارد حتی درک هم نمی‌شوند ولی با این وجود سرافراز هستند.

سردار کرمی با مرور خاطراتی از ایثار و گذشت چند جانباز که با وجود همه درد و رنجی که تحمل می‌کردند همچنان قوی ایستاده‌اند، افزود: یکی از محققان عراقی نقل می‌کند که با یک شکنجه‌گر حزب بعث که 600 آزاده ایرانی را به شهادت رسانده بود صحبت کرده که از یک بسیجی که یک پای خود را هم از دست داده بود شکست خورده است چرا که با وجود همه شکنجه‌ها نه تنها اطلاعاتی نداد بلکه یک آخ هم نگفت که من دلم خنک شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقتدار امروز ایران را مرهون اراده‌های قوی رزمندگان دانست و افزود: ایثار ایثارگران است که موجب ایستادگی کشور در مقابل استکبار شده است.

وی تاکید کرد: درس جانبازان و شهدا همان ولایت‌مداری است و باید از انقلاب و آرمان‌های آن پاسداری کنیم تا قدردان ایثارگری این عزیزان باشیم.

همچنین مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در این مراسم با بیان اینکه جانبازان با خدا معامله کردند، افزود: همه در قبال جانبازان وظیفه داریم و نباید از راهنمایی این عزیزان محروم بمانیم

محمود عزیزخانی افزود: ما امروز تکلیف خود می‌دانیم که با تمام قدرت و آبروی خود به جد در میدان باشیم و از حقوق جانبازان عزیز دفاع کنیم.

پدر پایان این مراسم از جانبازان تجلیل و عکس شهدای مدافع سلامت در راهروهای اداره کل تامین اجتماعی نصب شد.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول