اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تنطیم بازار با برنج تایلندی و هندی

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان زنجان از تهیه و توزیع برنج تایلندی و هندی در استان زنجان خبر داد.

تنطیم بازار با برنج تایلندی و هندی

عبدالله جعفری، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار برنج که یکی از اقلام پرمصرف خانوار محسوب می شود، انواع برنج وارداتی در فروشگاه‌های منتخب، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و در سامانه‌های مجازی فروش کالاهای اساسی بدون محدودیت به مردم بزرگوار استان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار برنج که یکی از اقلام پرمصرف خانوار محسوب می‌شود، گفت: در همین راستا انواع برنج وارداتی در فروشگاه‌های منتخب، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و در سامانه های مجازی فروش کالاهای اساسی بدون محدودیت به مردم بزرگوار استان عرضه می‌شود.

عبدالله جعفری افزود: همه هم استانی‌های عزیز می‌توانند برنج تایلندی رده B به قیمت هر کیلو 12 هزار و 500 تومان  برای مصرف کننده و همچنین برنج هندی ۱۱۲۱ به قیمت  24 هزار تومان به ازای هر کیلو بدون محدودیت از فروشگاه‌های معرفی شده خرید کنند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان زنجان خاطر نشان کرد: با توجه به پایان سال و در پیش رو بودن عید نوروز، با ادامه عملیات نظارت بر قیمت‌ها و روند توزیع کالاهای اساسی خانوار، مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم بزرگوار استان نخواهیم نداشت.

وی همچنین از توزیع گوشت منجمد نیز خبر داد و گفت: گوشت قرمز منجمد بصورت گسترده در فروشگاه‌های منتخب، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و در سامانه‌های مجازی فروش کالاهای اساسی عرضه می‌شود.

جعفری گفت: با وجود دو سامانه فعال در عرضه گوشت منجمد و گرم و همچنین سایر کالاهای اساسی و مخصوصا مواد پروتئینی در زنجان، مردم می‌‌توانند با اطمینان کامل در خصوص قیمت مصوب این اقلام، نسبت به خرید اینترنتی اقدام و یا با مراجعه به فروشگاه‌های اعلامی خرید کنند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول