اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار زنجان به مناسبت 22 بهمن

آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و محسن افشارچی، استاندار زنجان زنجان در بیانیه‌ای مشترک سالگرد انقلاب اسلامی گرامی داشتند.

بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار زنجان به مناسبت 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و محسن افشارچی، استاندار زنجان زنجان در بیانیه‌ای مشترک سالگرد انقلاب اسلامی گرامی داشتند.

در این بیانیه آمده است: وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ، دهه مبارک فجر یادآور رشادت ها و جانفشانی مردمانی راستین، با بصیرت و سربلندی است که به ارزش های اصیل اسلامی و مذهبی خود پایبند بودند و با هدایت های رهبر فرزانه حضرت امام خمینی (ره) رژیم منحوس پهلوی را سرنگون کرده و استقلال، آزادی و حکومت مردم سالار دینی برپایه اسلام ناب را در ایران عزیز زنده کردند. 

در 22 بهمن ماه، با طلیعه فجر انقلاب اسلامی، سرفصل زرینی بر تاریخ این مرز و بوم آغاز شد و با استقرار جکومتی اسلامی، این کشور الگویی برای تمامی ملت آزاده جهان شد و امروزه نام این کشور همواره بعنوان ملتی که با غیرت از یوغ تحجر و استبداد خود را رهاند بر اذهان عمومی جهان نقش بسته و لرزه بر اندام دشمنان می اندازد و هرجا که جمهوری اسلامی برای دفاع از ملتی مظلوم به عرصه وارد می شود، معادلات دشمنان غاصب و ستمگر را بر هم میریزد. 
امسال نیز با وجود همه دشواری ها که از شیوع ویروس منحوس کرونا و سویه جدید آن در کشور و تحریم ها و تهدید های اقتصادی و سایبری دشمن موجب تشدید تنگناهای معیشتی مردم شده است، همچنان ملت غیور و آزاده ایران اسلامی بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند و محکم تر و استوارتر از همیشه با هوشیاری و ارتقاء توان علمی و نرم افزاری خود در برابر هر گونه تجاوز و تهدید از این خطه پاک و شهیدپرور دفاعی جانانه خواهند کرد تا پیشانی تمام قدرتهای مستکبر جهان را به خاک بمالد. 
امروزه مردم این کشور همچون ساکنان یک کشتی مستحکم، با همدلی و بدون هیچ هراسی از تلاطم و امواج سهمگین عداوت و کینه دشمنان، با تکیه بر درایت ناخدای آگاه و شجاع خویش از این ورطه نیز بسلامت عبور می کند تا نام ایران و ایرانی مسلمان بر تارک نام آوران عالم بدرخشد و این تلالوء به نور ظهور صاحب این عصر روشن تر و درخشان تر شود. 
                         
آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

محسن افشارچی، استاندار زنجان

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول