اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توپ اینبار در زمین دیوان عدالت/لیست کاندیداهای هیأت فوتبال عوض می‌‎شود؟

رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: رأی دیوان عدالت سه‌شنبه این هفته اعلام می‌شود و پس از آن انتخابات هیأت فوتبال برگزار خواهد شد.

توپ اینبار در زمین دیوان عدالت/لیست کاندیداهای هیأت فوتبال عوض می‌‎شود؟

طمورث حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره به تعویق افتادن انتخابات هیأت فوتبال استان زنجان اظهار کرد: قبلا یک حکمی از طرف دیوان عدالت صادر شده بود که بر اساس آن بازنشستگان نمی‌توانستند در انتخابات شرکت کنند که اعتراضاتی به آن وجود داشت.

رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بر همین اساس شخصی به این حکم اعتراض داشته و پیگیری لازم را هم کرده است که به نتیجه رسیده و هیأت رئیسه هم موافقت خود را اعلام کرده است.

وی با اشاره به اینکه علت به تعویق افتادن انتخابات هیأت فوتبال همین بوده است تا دیوان عدالت قانع شود که رای برگردد، بیان کرد: سه‌شنبه همین هفته تکلیف مشخص خواهد شد و پس از آن در فرصت مقتضی انتخابات برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان مقرر بود که در اواخر سال ۹۹ برگزار شود و قرار بود زمان این مجمع بعد از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال (۷ اسفندماه ۹۹) باشد که این اتفاق نیفتاد.

مجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان در حالی که پس از کش و قوس‌های فراوان قرار بود ساعت ۱۰ صبح روز یک‌شنبه (۲۲ فروردین) با حضور رئیس فدراسیون برگزار شود در ساعات پایانی شب ۲۱ فروردین به صورت ناگهانی و به دلیل آنچه که تاکید و دستور ستاد مبارزه با بیماری کرونا عنوان شد، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

زمان بعدی که برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان اعلام شده بود ۱۸ اردیبهشت‌ماه بود که آن هم بنا به گفته دبیر هیات فوتبال استان از سوی فدراسیون فوتبال لغو و به زمان دیگری موکول شد.

پس از آن صحبت‌هایی درباره عدم موافقت فدراسیون درباره برگزاری هیأت مجمع مطرح شد که گویی علت آن انتظار برای صدور رای دیوان عدالت بوده است.

شهرام اسکندری‌پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان‌محمدی، منصور حسنی‌کمال و جواد نوروزی ۷ کاندیدای هیات فوتبال استان زنجان هستند که برای کسب کرسی ریاست این هیات با یکدیگر رقابت می‌کنند و با رای جدید دیوان عدالت احتمالا بازنشته‌های تایید شده هم بتوانند در ادامه فرایند انتخابات حضور داشته باشند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول