اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فدراسیون فوتبال سرپرستی هیأت فوتبال زنجان را رد کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال همچنان بلاتکلیف است، گفت: حتی پیشنهاد تعیین سرپرست را هم دادیم که فدراسیون قبول نکرد.

فدراسیون فوتبال سرپرستی هیأت فوتبال زنجان را رد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، از سال گذشته مجمع انتخابات هیأت رئیسه فوتبال استان زنجان قرار است برگزار شود، مجمعی که گویا طلسم شده و چندین بار لغو شده است.

صلاحیت شهرام اسکندری پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان محمدی، منصور حسنی کمال و جواد نوروزی برای رقابت در این عرصه انتخاباتی تایید و اعلام شده است.

در آخرین بار قرار بود، ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه زنجان و با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شود اما ستاد کرونای استان این اجازه را نداد و مجمع برگزار نشد.

پس از آن مسؤولان اعلام کردند که با توجه به شرایط کرونایی حاکم فدراسیون نظر مثبتی به برگزاری این مجمع نداشته و قرار بر این شده است که پس از مساعد شدن وضعیت این اتفاق رخ دهد با این حال پس از گذشت قریب به 6 ماه فعلا زمانی برای برگزاری این مجمع اعلام نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز درباره عدم برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان زنجان گفت: از ماه‌ها پیش در تلاش برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال هستیم، ما تاکنون این امر محقق نشده است.

علی خلیلی با اشاره به اینکه تاکنون برگزاری این مجمع در استان میسر نشده بود، افزود: تاکنون فدراسیون زمان مشخصی برای برگزاری مجمع اعلام نکرده است و ما منتظر خبر از سوی آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه قطعا تعیین تکلیف هیأت در فعالیت‌های فوتبال استان تاثیرگذار خواهد بود، اضافه کرد: امیدواریم هرچه زودتر شرایط مناسب برای برگزاری هیأت فوتبال را داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه اداره کل پیشنهاد تعیین سرپرست را هم به فدارسیون ارائه کرد، افزود: ولی این مورد هم مورد قبول واقع نشد، چون اعلام شد که در آئین نامه چنین چیزی وجود ندارد.

خلیلی با اشاره به اینکه تعیین سرپرست برای بقیه هیأت‌ها امکان‌پذیر است و برای برخی هم انجام شده است، اضافه کرد: اما برای هیأت فوتبال این موضوع امکان‌پذیر نیست و ما همچنان منتظر خبر فدارسیون هستیم.

وی گفت: ریاست کنونی هیأت به عهده فریدون اصفهانیان است، شخصی که سه دوره متوالی ریاست هیأت را به عهده داشته است و این بار در جمع کاندیداهای ریاست نیست.

هرچند در ابتدا ۹ نفر متقاضی تصدی سمت ریاست هیأت فوتبال استان بودند اما صلاحیت هفت نفر از آنها تایید شده که شامل شهرام اسکندری‌پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان‌محمدی، منصور حسنی‌کمال و جواد نوروزی است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول