اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

عضویت در سازمان شانگهای موفقیت بزرگی برای ایران است/ تقدیر از مصوبه مجلس برای کاهش بروگراسی اداری

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه عضویت در سازمان شانگهای برای ایران موفقیت بزرگی بود، کفت: این سازمان با اتحادی که ایجاد کرد به قدرت بزرگی در منطقه تبدیل شده‌ و در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا خواهد ایستاد.

عضویت در سازمان شانگهای موفقیت بزرگی برای ایران است/ تقدیر از مصوبه مجلس برای کاهش بروگراسی اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به اقتدار ایران با وجود همه دشمنی‌های استکبار جهانی اظهار کرد: این اقتدار در حالی به دست آمده است که طی هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران، همه دنیا پشت سر صدام ایستاده بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به جدا شدن بخشی از ایران طی ادوار گذشته به بهانه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: از افتخارات ایران بعد از انقلاب همین بس است که با وجود وقوع جنگ نابرابر، نتوانستند حتی یک وجب از خاک ایران را از آن جدا کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب برای پیروزی و مقاومت هزینه بسیاری داده است، افزود: ایران انقلابی شهدای زیادی را بابت مقاومت داده، ولی تسلیم دشمن نشده که نتیجه آن عزت، سربلندی و اقتدار است.

امام جمعه زنجان سربلندی حال حاضر ایران را نتیجه مقاومت دانست و ادامه داد: مردم استان زنجان هم همپای دیگر ملت ایران برای این سربلندی و اقتدار هزینه داده و شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

آیت‌الله خاتمی به آغاز سال تحصیلی اشاره و تاکید کرد: نیروی انسانی بالاترین سرمایه یک ملت است و اگر این نیرو صاحب دانش و علم باشد، آن کشور صاحب بزرگترین سرمایه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز به دلیل شرایط کرونا برنامه‌های اربعین متفاوت‌ برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد، ان‌شاالله سال آینده زنجیره انتقال کرونا کاملا قطع شود تا بتوانیم در پیاده‌روی اربعین شرکت کنیم.

وی به عضویت ایران در سازمان شانگهای اشاره و تصریح کرد: تلاش‌های زیادی در گذشته برای عضویت ایران در این سازمان شده بود که این تلاش‌ها بی‌نتیجه بود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه عضویت ایران در این سازمان اهمیت زیادی برای کشور دارد، افزود: در حدود ۴۳ درصد جمعیت دنیا، عضو سازمان منطقه‌ای شانگهای است و ۲۵ درصد ذخایر نفت و گاز و همچنین ۵۰ درصد ذخایر اورانیوم نیز در این منطقه قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه عضویت در سازمان شانگهای برای ایران موفقیت بزرگی بود، ادامه داد: این سازمان با اتحادی که ایجاد کرد به قدرت بزرگی در منطقه تبدیل شده‌ و در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا خواهد ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به مصوبه مجلس برای کاهش بروکراسی‌های اداری در حوزه سرمایه‌گذاری گفت: براساس این مصوبه بروکراسی‌های اداری برای سرمایه‌گذاران به مدت سه ماه کاهش یافت و این اقدام مجلس قابل تقدیر است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول