اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهردار ابهر انصراف داد!/رئیس شورا: رزومه‌ها مجدد بررسی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر از انصراف شهردار از سمت شهرداری این شهرستان به خاطر مشکلات شخصی خبر داد.

شهردار ابهر انصراف داد!/رئیس شورا: رزومه‌ها مجدد بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ بعد از حواشی‌های که از طرف اعضای شورای اسلامی شهر ابهر در انتخاب شهرداری این شهر در فضای مجازی به وجود آمد، که بازخورد‌های فراوانی از سوی کاربران فضای مجازی به دنبال داشت، اما بعد از کش و قوس‌های فراوان بین اعضای شورا، بالاخره «امیرهوشنگ نوری‌آرا» با کسب پنج رای از اعضای شورا به عنوان سکانداری شهرداری ابهر انتخاب شد. 

حال شنیده‌ها حاکی از آن است که نوری‌آرا به دلیل مشکلات شخصی  از سمت خود انصراف داده است و مجدد مردم این منطقه در یک بام و دو هوای شورای این شهر در انتخاب شهردار به سر می‌برند. 

رزومه‌ها مجدد برای انتخاب شهردار بررسی می‌شود

خدیجه نوروزی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به اینکه تعداد ۴۸ نفر با ارسال رزومه سوابق اجرایی برای تصدی شهرداری ابهر اعلام آمادگی کرده بودند، اظهار کرد: بعد از برگزاری جلسات متعدد توسط شورای اسلامی شهر ابهر از این تعداد چهار نفر به مرحله نهایی راه یافتند که در نهایت آقای امیرهوشنگ نوری‌آرا با کسب پنج رای از سوی شورا در ۱۸ مرداد‌ماه ۱۴۰۰ بعنوان شهردار شهر ابهر انتخاب شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر ادامه داد:  با توجه به نامه اخیر نوری‌آرا در خصوص اعلام مشکلات شخصی، وی انصراف  خود را  از تصدی سمت شهرداری ابهر اعلام کرد.

 نوروزی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر ابهر ضمن بررسی مجدد صلاحیت افراد واجد شرایط، متصدی سمت شهرداری ابهر را اطلاع رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۷۳۰۲۱/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول