اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حفظ شغل 11 هزار نفر با پرداخت تسهیلات کرونایی در زنجان

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از حفظ شغل 11 هزار نفر با پرداخت تسهیلات کرونا خبر داد.

حفظ شغل 11 هزار نفر با پرداخت تسهیلات کرونایی در زنجان

محمدرضا انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای غالی اشتغال، طرح‌های اشتغال پایدار روستایی که از افزایش قیمت‌ها و بیماری کرونا متأثر شده‌اند می‌توانند با مراجعه به بانک عامل شهرستانی از جزئیات مصوبه مطلع ودرخواست خود را ارائه کنند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: برابر مصوبه شورای عالی اشتغال کشور طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات اشتغال روستایی که رقم تسهیلات دریافتی آنها بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بوده وحائز شرایط اولیه هستند، می‌توانند از تسهیلات تکمیلی (درصورت نیمه تمام بودن طرح ) و نیز امکان افزایش دوران مشارکت و دوران تنفس استفاده کنند.

وی گفت: این مصوبه صرفاً درباره چهار بانک عامل کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون، صندوق کار آفرینی امید و آن دسته از طرح‌هایی است که از محل منابع قانون اشتغال پایدار روستایی استفاده کرده‌اند.

انصاری به اقدامات این اداره کل در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا اشاره کرد و گفت: بسیاری از صاحبان کسب و کارها در کشور و استان با شیوع بیماری کرونا آسیب جدی دیدندکه به همین دلیل دولت درصدد حمایت از آنها با ارائه برخی بسته‌های حمایتی از جمله تسهیلات برآمده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: برهمین اساس و طبق مصوبه دولت، کارگاه‌های آسیب دیده از کسب و کار بابت هر نیروی کار خود ۱۲ میلیون تومان و کارگاه‌ها و مراکزی که دستور تعطیلی آنها به دلیل احتمال شیوع این ویروس داده شده به هر نیروی کاری آنها ۱۶ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد بود.

انصاری با اشاره به شناسایی ۱۳ هزار و ۷۰۰ کارگاه برای پرداخت تسهیلات کرونا بیان کرد: پرداخت این تسهیلات موجب حفظ اشتغال ۱۱ هزار و ۱۴۴ نفر شده است.

انتهای پیام/73005/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول