اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بررسی یک هزار و 519 پرونده تخلفات ساخت و ساز در محدوده روستاهای زنجان

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان از بررسی یک هزار و 519 مورد پرونده تخلفات ساخت و ساز داخل محدوده روستاهای استان خبرداد.

بررسی یک هزار و 519 پرونده تخلفات ساخت و ساز در محدوده روستاهای زنجان

محتبی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری زنجان طی چند سال گذشته اقدامات متعددی در حوزه روستایی انجام داده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفت: تخصیص اعتبار به دهیاری‌های استان از محل مواد قانونی مندرج در قانون مالیات بر ارزش افزوده طی سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ به مبلغ ۴ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال از جمله اقداماتی است که در این حوزه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بررسی یک هزار و ۵۱۹ مورد پرونده تخلفات ساخت و ساز داخل محدوده روستاها طی سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ با صدور رای برای یک هزار و ۱۱۰ پرونده و اخذ مبلغ ۲۲،۲۱۶ میلیون ریال جریمه و پیش‌بینی بررسی ۵۰۰ پرونده طی سال ۱۴۰۰ از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه روستایی است.

نوری از خرید و واگذاری بیش از ۱۶۴ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی و عمرانی به دهیاری‌های تابعه استان تا سال‌جاری خبر داد و گفت: تهیه طرح هادی برای ۱۰۲ روستا نیز از سایر اقدامات صورت گرفته در این بخش است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان از اجرای طرح هادی برای ۱۱۵ روستا و تهیه طرح بازنگری طرح هادی برای ۲۱۱ روستا با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا سال جاری خبر داد  و گفت: در همین راستا ۳۴ دوره آموزش عمومی نیز در استان برگزار شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول