اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طرح تفصیلی؛ پاشنه آشیل زمین‌های قول‌نامه‌ای خرمدره است

رئیس شورای ششم شهرستان خرمدره اجرای طرح تفصیلی را پاشنه آشیل زمین‌های قول‌نامه‌ای شهر خرمدره اعلام کرد.

طرح تفصیلی؛ پاشنه آشیل زمین‌های قول‌نامه‌ای خرمدره است

عین‌الدین رجبی ارهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اهداف و برنامه‌های شورای ششم شهرستان خرمدره اظهار کرد: شورای ششم این شهرستان اهداف و برنامه‌های خود را برای دستیابی به نتیجه‌گیری مطلوب در سه محور اهداف کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت دسته‌بندی کرده است.

رئیس شورای ششم شهرستان خرمدره افزود: اهداف کوتاه مدت شورا همان اقدامات روزمره شهرداری است که  در راستای خدمات‌رسانی در همه حوزه‌ها پاسخگویی به نیازهای اولیه مردم منطقه است.

وی با بیان اینکه در اهداف میان‌مدت سعی شورا بر این است که بتواند با همکاری درون مجموعه‌ای خود چند پروژه مهم را برنامه‌ریزی، اجرا و به بهره‌برداری برساند، گفت: شورا در بحث اهداف بلندمدت به دنبال ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری است.

رجبی با اشاره به انتخاب شهردار برای شهرستان خرمدره اظهار کرد: بدنه شهرداری خرمدره دارای نیروهای باظرفیت و توانمندی است اما اگر با معیارهایی که از طرف شورا و قانون تعریف شده است مطابقت نکند روی نفرات بیرون از شهرداری تحقیق خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلاتی که جزو مطالبه‌های مهم مردم شهرستان خرمدره به شمار می‌رود، تصریح کرد: مهمترین مشکل و مطالبه‌گری مردم در حال حاضر عدم وجود پارک تفریحی و بوستان‌های محلی، زیباسازی ورودی‌های شهر، آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری ۲۰۰ کوچه‌ و خیابان‌، حل مشکل زمین‌های اصناف که با تغییر کاربری این زمین‌ها یک هزار و ۴۰۰عضو پس از ۲۰ سال به حق خود می‌رسند و صاحب زمین و خانه می‌شوند، است.

رجبی ادامه داد: شاخص‌ترین مشکلی که حل آن در اولویت شورای ششم است  قول‌نامه‌ای بودن زمین‌ها و تغییر کاربری‌ آنها است که منجر به مشکل اصلی در صدور پروانه با طولانی شدن پروسه شده است

رئیس شورای ششم شهرستان خرمدره افزود: برای حل مشکلات اشاره شده به دنبال تامین اعتبار برای احداث پارک تفریحی از طریق جذب سرمایه‌گذار و تهیه قیر رایگان برای حل مشکل آسفالت و حل مشکل زمین‌های قول‌نامه‌ای از طریق اجرای طرح تفصیلی دنبال خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر قربانعلی نقی‌لو به عنوان سرپرست شهرداری از سوی شورا انتخاب شده‌اند و امکان شهردار شدن سرپرست در صورتی است که گزینه مدنظر اعضا پیدا نشود.

 رئیس شورای ششم شهرستان خرمدره عنوان کرد: حق شهروندان این شهرستان است که گله‌مند از وضعیت نامناسب آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر باشند اما در بحث ترافیک نیز به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای احداث پارکینگ هستیم.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول