اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پیگیری مسکن اقدام ملی برای خبرنگاران/ بیمه خبرنگاران باید وزارتی حل شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اقشاری مانند خبرنگاران که در حال خدمت هستند سهم کمتری از مسکن تولیدی توسط دولت می‌برند که باید فکری به حال آن شود.

پیگیری مسکن اقدام ملی برای خبرنگاران/ بیمه خبرنگاران باید وزارتی حل شود

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران کشور از جمله استان زنجان اظهار کرد: با توجه به توسعه ارتباطات در جهان، نیاز روزافزون جامعه به ارتباطات و در جریان بودن اطلاعات ضروری است و خبرنگاران در جامعه در خط مقدم فعالیت‌های ارتباطی هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اهمیت روز خبرنگار در این است که همه متوجه این موضوع باشند که شخص خبرنگاری در نخستین گام آغاز به تهیه خبر، منافع مردم را در نظر دارد، گفت: هر اتفاقی که در جامعه اتفاق می‌افتد در گام نخست خبرنگار است که حساس شده و موضوع را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگار مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی را بر عهده دارد، تصریح کرد: خبرنگار مردم را نسبت به موضوع حساس کرده و موضوع را به جریان می‌اندازد.

باقری با اشاره به اینکه این قشر بدون داشتن نهاد حمایتی که زیر مجموعه آن قرار گیرند موضوعات را دغدغه‌مندانه پیگیری می‌کنند، گفت: این اقدام نشان از عشق و علاقه افراد به کار خبر است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دولت گذشته موضوع اقدام ملی مسکن با وجود اینکه دیر آغاز شد اما در سال آخر فعالیت مثبتی بود، عنوان کرد: انتظار می‌رود در دولت جدید سهم هر بخش از مسکن اقدام ملی مشخص شود و دولت برنامه مدونی برای سهم هر قشر داشته باشد.

باقری با بیان اینکه از موضوع مسکن خبرنگاران حمایت کرده و پیگیری خواهیم کرد، گفت: صنف‌های فعال خبرنگاران این موضوع را پیگیری کنند تا به نتیجه برسد تا سهمی از مسکن تولیدی توسط دولت داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به مشکل بیمه خبرنگاران با اشاره به اینکه بخش‌هایی در جامعه وجود دارند که فعالیت عمومی دارند و باید خدمات‌گیری شامل آنها شوند که از جمله آنها خبرنگاران هستند، اضافه کرد: باید موضوع بیمه خبرنگاران در سطح وزارت پیگیری شود و موضوع ویژه یک شهر و استان نیست و باید پیگیری شود.

انتهای پیام/73009/ق/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول